Elwin Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Sinds kort zijn de Waalse radiozenders die op Astra 1 uitzenden ook bij TV-Vlaanderen in het Pluspakket te ontvangen. Het gaat om de volgende zenders: La Première, Viva Cité, Musiq' 3, Classic 21, Pure FM, Bel RTL, Mint en Radio Contact. De radiozenders zijn terug te vinden in de TV-Vlaanderen zaplijst vanaf nummer 640. Zouden de RTBF-radiozenders ook niet bij CDS kunnen worden doorgegeven?
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Waarom..als ze FTA uitzenden hoeft dat niet...waarom zijn die zenders niet gewoon vrij te ontvangen?
matthew_be_wvl Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Omdat er in België voor alles betaald moet worden, maar mij kunnen die zenders me eerlijk gezegd gestolen worden. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Elwin Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 Inderdaad raar. Zeker als je in België gewoon naar Nederlandse commerciële zenders kan luisteren, zoals Radio 538 en Radio Veronica...
digitaal kijker Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Drs. IJzerbout Waarom..als ze FTA uitzenden hoeft dat niet...waarom zijn die zenders niet gewoon vrij te ontvangen? probleem is uitzendrechten en het wel of niet betalen voor uit te zenden buiten de gevraagde land(en). radio 538 betaald zeer waarschijnlijk voor buiten nederland te kunnen ontvangen zijn. een RTBF zender doet dit wss niet,is ook een openbare radio hé met reclame inkomsten. er komt zoveel bij kijken altijd,en dat vergeet men soms. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
satfanaat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Die waalse radio zenders kunnen me gestolen worden
Gast zzzzzzz Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat Die waalse radio zenders kunnen me gestolen worden En als jij ze niet wilt hebben, mag niemand ze hebben, natuurlijk.
satfanaat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: zzzzzzz Origineel bericht van: satfanaat Die waalse radio zenders kunnen me gestolen worden En als jij ze niet wilt hebben, mag niemand ze hebben, natuurlijk. Dat heb ik niet gezegd
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen