Ga naar inhoud


MotoGP niet meer op Eurosport


mietde

Aanbevolen berichten

No more coverage of the MotoGP World Championships.

 

En dus ook geen 125 en 250cc verslaggeving meer met het trio Randy, Julian & Toby.

 

NL -> RTL7 zo lijkt het.

UK -> BBC

Spanje en Italië -> TVE en Mediaset

Duitsland -> een fta zender

 

De Britse Eurosport verslaggeving door Toby Moody, Julian Ryder and former 500cc ster Randy Mamola word beschouwd als een van de beste.

 

Ik heb het zo wel 20 jaar gevolgd, toen Mamola nog zelf reed.

Een einde van een tijdperk wat mij betreft.

 

Als iemand nog een goede zender weet waar ook de 125 en 250 en liefst ook de training sessies worden uitgezonden dan graag even vermelden.

 

Wat een ellende, om deze uitzendingen heb ik destijds een schotelinstallatie aangeschaft.

 

 

 

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Duwgati
Ze zijn verhuisd naar Eurosport-2.
En die duitse zender is DSF.

Maar inderdaad, die engelse commentatoren zijn wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen.


Eurosport 2? Denk het niet, enkel British Eurosport zend nog motogp uit. Alle sessies zijn live te volgen op DSF, en alle races ook op BBC. Op Eurosport keek ik toch al geen motoGP meer omdat die nog steeds niet in breedbeeld uitzenden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

British Eurosport 2 zend alles uit, dus ook trainingen 125,250.

 

Eurosport heeft geen rechten meer, Dorna heeft nu in europa per land de rechten verkocht. Dit zal wel meer geld in het laatje brengen.

Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!!

 

Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
Origineel bericht van: Duwgati
Ze zijn verhuisd naar Eurosport-2.
En die duitse zender is DSF.

Maar inderdaad, die engelse commentatoren zijn wel zo'n beetje het beste wat je kunt krijgen.


Eurosport 2? Denk het niet, enkel British Eurosport zend nog motogp uit. Alle sessies zijn live te volgen op DSF, en alle races ook op BBC. Op Eurosport keek ik toch al geen motoGP meer omdat die nog steeds niet in breedbeeld uitzenden.


Als je naar de programmering op teletekst bij Eurosport 2 kijkt, staat het idd vermeld. Maar dat is dus voor 'onze' Eurosport 2 een foutje.
Bij DSF was vrijdagavond alles live te zien. Zondagavond zenden ze de 125CC en de MotoGP live uit met de 250CC daarna in opname.

Of alle races bij de BBC te zien zijn, weet ik niet. Zondagavond zenden ze alleen de MotoGP uit via BBC 3.

Ik vind het persoonlijk jammer dat het niet meer op Eurosport te zien is. Sinds een aantal maanden kan ik via Eurosport HD kijken en die geeft het wel in breedbeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ja hallo,

Maar dat is niet voor de meesten van ons die een normale 'vasteland' tuner hebben. wink


Die kanalen onder de red button kan je op elke ontvanger gewoon ontvangen, staan dan als STREAM-0 t.e.m. STREAM-6 in je zenderlijst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...