Ga naar inhoud


MotoGP niet meer op Eurosport


mietde

Aanbevolen berichten


DSF zond alleen de start live uit. Ik heb het live gezien op BBC Interactive kanaal 3.

 

Mocht je de Astra 2 op 28,2 Oost kunnen zien, dan moet je eens op een van die 3 kanalen kijken. Zij zenden in ieder geval de 3 races live uit.

 

Overigens was de race om 20.00 uur ook live te zien op de Astra1 via NT1 (ongecodeerd, in letterbox 16:9 en de Franse taal).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
DSF zond alleen de start live uit. Ik heb het live gezien op BBC Interactive kanaal 3.

Mocht je de Astra 2 op 28,2 Oost kunnen zien, dan moet je eens op een van die 3 kanalen kijken. Zij zenden in ieder geval de 3 races live uit.


Die interactieve kanalen zitten achter de rode knop achter een willekeurige BBC zender?

Krijg die kanalen nog niet gevonden, het rode knoppie opent de epg op m'n dreambox.

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Ja hallo,

Maar dat is niet voor de meesten van ons die een normale 'vasteland' tuner hebben. wink


Die kanalen onder de red button kan je op elke ontvanger gewoon ontvangen, staan dan als STREAM-0 t.e.m. STREAM-6 in je zenderlijst.



@ mietde:
Zoals Cookie al zei, zie bovenstaand

Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!!

 

Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mietde
Origineel bericht van: Alfons Verbiest
DSF zond alleen de start live uit. Ik heb het live gezien op BBC Interactive kanaal 3.

Mocht je de Astra 2 op 28,2 Oost kunnen zien, dan moet je eens op een van die 3 kanalen kijken. Zij zenden in ieder geval de 3 races live uit.


Die interactieve kanalen zitten achter de rode knop achter een willekeurige BBC zender?

Krijg die kanalen nog niet gevonden, het rode knoppie opent de epg op m'n dreambox.


Een aantal ontvangers, waaronder mijn Topfield, lezen bij het scannen deze kanalen niet in. Je zult ze dan handmatig moeten toevoegen. Zo heb ik het ook gedaan.

Hieronder staat de link naar King of Sat. Daar staan ook de PID's die je nodig hebt.

Overigens zijn alleen BBCi 1 t/m 6 interessant.

Link: BBCi op King of Sat

Hoe je dit doet met een Dreambox weet ik niet. Ik vind het al knap van mezelf dat ik het bij mijn Toppie kan. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: GreenPolo
In de zenderlijst van Henksat had ik ze er gewoon tussen staan.

Heerlijk reclameloos en goed commentaar. Nu nog ff wachten tot Suzy Perry weer de oude is.


Ik gebruik geen zenderlijst (weet eerlijk gezegd niet hoe je dat moet doen) en ben na een softwareupdate en de gevolgde fabrieksreset een dag of 2 bezig. Is niet zo'n ramp hoor. Sinds mijn vroegpensionering heb ik alle tijd van de wereld.

En maandagavond bij de MotoGP race werd er in het voorprogramma gezegd dat Suzy er over 3 weken weer bij is. Ik zie ook liever haar dan een 'knappe vent'. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Zojuist was er een item op RTL7 voorafgaand aan de MotoGP wat liet zien hoe de cameraman in de helikopter zijn werk doet tijdens de races en wat voor apparatuur hij daarbij gebruikt.

 

Wat dat laatste betreft zei hij dat men het volgende seizoen over gaat op HD.

 

En aangezien RTL7 in oktober met een HD zender begint, ziet dat er dus (hopelijk) goed uit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...