Ga naar inhoud


Seca ontvanger met scartaansluiting voor andere satontvanger?


Timm1983

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Omdat ik de overstap naar een Seca ontvanger misschien in overweging zou brengen stel ik mij de vraag of er ook Seca ontvangers zijn die naast scart TV en scart Video ook een Scart hebben voor een andere satelliet of kabeltv ontvanger op aan te sluiten? Omdat ik momenteel de digitale kabeltv decoder heb aangesloten op mijn Nokia9500 omdat ik van beide ontvangers dan kan opnemen via de DVD recorder.

 

Door CDS goedgekeurde ontvangers in de eerste plaats.

Eventueel een HD ontvanger die hierover beschikt?

 

Zoals bij de ontvanger die ik nu heb, de Nokia 9500s.

(Afbeelding in bijlage)

 

cool Timm1983

post-1826-1318260230,1943_thumb.jpg

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ikzelf heb een MaxDigital 225. Dat is een HD-ontvanger, en er kan ook een externe harddisk op aangesloten worden, om programma's mee op te nemen. Er zit daarnaast ook een kaartlezer in voor de smartcard, dus een CI-module is niet nodig.

 

Ik denk dat de SAT-scart een beetje uit de tijd is, worden er nog nieuwe ontvangers gemaakt die dat hebben? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

 

Stel ik heb een satontvanger met 2 scartaansluitingen, een tv met 2 scartaansluitingen, een dvd recorder met 2 scartaansluitingen en een digitale kabeltv decoder met 1 scartaansluiting.

 

Weet iemand in dit geval hoe ik alles moet aansluiten? Aan de hand van een tekening zodat ik met de dvd recorder kan opnemen van de satontvanger en van de digitale kabeltv ontvanger.

 

Want misschien neem ik de aankoop van een Seca2 ontvanger wel in overweging ...

 

laugh Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een philips zou ik je niet aan raden dan ben je aan die rot sofware C digtaal gebonden waar je niks mee kunt,er zijn genoeg betere ontvangers te koop een dreambox bijv.Dar kun je alle coderingen mee aan dus ook seca3 kijk maar een op het forum rond bij div merken.o ja dat zgn goed gekeurde slaat helemaal negens op,dit is enkel en alleen bedoeld om hun eigen kas te spekken en heeft alleen maar beperkingen .Met de DVD op nemen doe je,op VCR aansl.van de Nokia weergeven ook.dit staat op de achter kant van de nokia .dus van DVD 1kabel naar TV en 1 naar VCR van nokia en 1kabel van de nokia naar de TV zo als op de achter zijde staat vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Columbo

 

De aansluiting die je opgeeft klopt, maar wat doe ik dan met mijn digitale kabeltv decoder, die heeft maar 1 scart, momenteel is die aangesloten op de scart sat van mijn Nokia 9500s. Dus nu kan ik zowel opnemen van de digitale kabeltv decoder als van de Nokia 9500s.

Misschien dat ik eerst maar eens afwacht tot er duidelijkheid is omtrent het uitfaseren van IRdeto2 en of een Seca kaart al dan niet werkt in mijn ontvanger, want destijds lukte dat ook met de Secacodering op de Funcard.

 

laugh Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...