Ga naar inhoud


[2210] Hoe in download stand krijgen


Murdock

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een DSR2210 staan met oude software (versie 34). Hoe kan ik deze geforceerd in de download stand krijgen zodat ik de nieuwe software kan laden?

 

Is hier een toetsencombinatie voor?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het niet via het menu kan, doe je het als volgt:

 

- Zet de eerst decoder op SBS6.

- Druk nu op standby knop (aan/uit) van de decoder (niet op de afstandbediening) en hou deze ingedrukt tot het lampje op de decoder begint te knipperen. BELANGRIJK: Tijdens het knipperen van het lampje mag de decoder NIET uitgezet worden.

- Tijdens het knipperen van het lampje vindt de software update plaats en is het beeld zwart.

- Knippert het lampje niet meer, dan is de software update klaar en komt het beeld weer terug.

- De software versie zal na een succesvolle update op <een gatal> staan.

- Het geheel zal gemiddeld twee minuten duren.

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe lang moet ik hem dan ongeveer ingedrukt houden? Na 30 sec. is er nog steeds niets aan het knipperen maar is de LED uit.

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 10 seconden was genoeg, de decoder gaat dan uit en begint de nieuwe firmware te laden.

Duurt ongeveer 3 minuten en kan je zien aan het knipperen van de led.

Probeer ook nog even op BVN, dat kanaal is in het verleden ook gebruikt voor downloaden van nieuwe firmware.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...