antonlamers Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Hoi, Ik heb een 7025+ als ik hem 's ochtens aanzet nadat ie 's avonds is uitgezet, dan heb ik vaak geen signaal sterkte. De SNR staat dan op 0, en een beetje, de AGS staat op N/A. Ook een opname bekijken werkt dan niet. Ook niet naar een paar keer herstarten. Ik heb dit met Milo en met newnigma2. Waar zou het ana kunnen liggen. Als ik de box op standby zet is er niets aan de hand. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
paardengek Geplaatst: 16 april 2009 Geplaatst: 16 april 2009 Dit lijkt op een diseqc probleem. Zet eens bij de diseqc instellingen, deze op 1.1 i.p.v. 1.0 en zet dan diseqc herhaling eens op 3. Het is maar een idee. Maar je moet, denk ik, het wel zoeken in de diseqc (instellingen). Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
antonlamers Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Geplaatst: 19 april 2009 Dit lijkt het te zijn. Ik had de dreambox op eenvoudig diseqc a/b/c/d staan. Ik hoop da the tnu goed blijft. VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
antonlamers Geplaatst: 24 april 2009 Auteur Geplaatst: 24 april 2009 Dit was het toch niet. Vanochtend nadat d ebox 8 uur uit is geweest weer geen beeld. Ik moet dan eerst even op video drukken en even iets kijken en dan weer terug naar TV kijken en dan werkt het. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
signus Geplaatst: 24 april 2009 Geplaatst: 24 april 2009 Sinds Enigma 2 heb ik ditzelfde probleem. Alles al geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden............... Grtz, Signus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen