Ga naar inhoud


Clarke Tech 5000HD Combo Plus


jacksparrow

Aanbevolen berichten

Sinds een weekje heb ik deze receiver en ben er erg mee in mijn nopjes, zeker gezien de DVBS2 blindscan functie :D

 

Echter heb ik problemen met het scannen van sommige satellieten en dan in het bijzonder de EutelsatW2. Hier raakt de blindscan rond de 12.000GHz in een eindeloze loop. Ook kan ik bepaalde transponders van deze sat niet scannen. Kan iemand met dezelfde receiver eens kijken of deze lockt op de CBS Feed transponder op deze sat (11177H 5632 3/4)?

 

Bedankt alvast!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ok dat is mooi om te horen, in die zin dat het aan mijn opstelling zal liggen en daar kan ik iets aan veranderen :-)

 

Zou je misschien kunnen doorgeven wat je opstelling is?

 

- Merk LNB's

- Merk Diseqc switch

- Hangt de CT5000 aan de rotor?

 

Enorm bedankt alvast!

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk eigenlijk niet dat die problemen met blindscannen en ontvangst van CBS newspath met type LNB's, switches en rotor te maken hebben.

 

Maar voor mijn opstelling zie ook onderaan mijn bericht. Ik gebruik een Spaun SUR 420 F als uncommitted (DiSEqC 1.1) switch. De Moteck zit hieraan op poort 4.

 

Gebruik je wel de laatste software versie die ik noemde? Ik gebruik trouwens NIET de gepatchte versie.

Dr.HD F16, TBS 5927, ET 8500, T-55 voor 9/13/19/23/28/39/42/45°O, Technisat 52/53°O, Laminas 120cm 1°W...68°O.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...