Ga naar inhoud

smartcard overname

Aanbevolen berichten

Gast paashaasje
Geplaatst:

ik had een smartcard overgenomen van iemand ,

en dacht hem even op mijn naam te zetten met overname smartcard formulier

nou mooi niet dus stond op andere naam dan ik had opgegeven en zat eredivisie live pakket op en dat konden ze niet zonder toestemming van de eigenaar stopzetten

cd belde mij thuis op dat ze daar niets aan konden veranderen en het beste andere smartcard kon kopen die niet geregistreerd was nou dat heb ik dus gedaan

krijg ik deze week 2 brieven met bijde hartelijk dank voor u smartcard registratie 1 voor de nieuwe card en 1 je raad het al voor de card die niet op mijn naam geschreven kon worden

maar wel beide 29,95 betalen voor registratiekosten

boze brief naar klantenservice gestuurt dat ik op hun advies nieuwe card kocht en nu wel op mijn naam staat is dit nou normaal bij cd heb maar 2 ontvangers en zit met 3 kaarten

macht dat zomaar bij cd

• 2 weken later...

Geplaatst:

Ja hoor paashaas.CD heeft in het verleden al meerdere malen laten zien dat ze boven de wet staan laugh

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

Hoi, Even naar je bank gaan en het bedrag of bedragen storneren, dan met Canaldigitaal in conclaaf gaan.

Je moet dat storneren dacht ik binnen 30 dagen moet doen.

Succes en laat ff weten hoe het afloopt.

Groetjes...........

Gast paashaasje
Geplaatst:
Origineel bericht van: Terradon
Hoi, Even naar je bank gaan en het bedrag of bedragen storneren, dan met Canaldigitaal in conclaaf gaan.

Je moet dat storneren dacht ik binnen 30 dagen moet doen.

Succes en laat ff weten hoe het afloopt.

Groetjes...........

ik hoef niet naar de bank van de ene smartcard registratie sturen ze een acceptgiro en de andere smartcard schrijven ze middels machtiging af de acceptgiro moet ik voor 7 mei betalen ik wacht nog eerst op reactie van klantenservice die heb ik brief geschreven dat het hun fout is en dat ik nu met smartcard zit waar ik niets mee kan hoop hievan op bericht maar hoef nergens op te hopen als ik alle berichten over hun lees
Geplaatst:

Zolang je in onderhandeling bent zowiezo niks betalen en juist die automatische machtiging kun je als je dat wil laten storneren.

Laat ze duidelijk weten wat je doet en waarom dat is namelijk de enigste macht die je hebt in deze.

Groetjes.....

Gast paashaasje
Geplaatst:

ja ok maar ze schijnen een ongelovelijk raar incassobureau te hebben ben ik voor gewaarschuwd kon beter betalen zei iemand tegen mij het weegt niet op tegen wat je nu moet betalen er kwamen dan behoorlijk hoge kosten bij klopt dat

Geplaatst:

Kijk als jij in je recht staat maakt het niet uit, en een incasso bureau mag net zo veel als jij en ik, intimideren zijn ze goed in dat weet ik maar als je een tegen dreiging laat horen met steekhoudende argumenten en een zinsnede dat als het voor de rechter gaat komen jij de reeds gemaakte en de nog te maken kosten op hun cliënt gaat verhalen worden ze vaak een stuk aardiger.

Als je zeker weet dat je in je recht staat moet je maar denken betalen kan altijd nog, iets terug krijgen van Canaldigitaal word een stuk moeilijker en per saldo is het ook nog eens zo dat jij als ze nog geld van jou tegemoet willen zien jij in houders hand bent en ze toch echt eens naar jou argumenten moeten luisteren.

Groetjes........

Gast paashaasje
Geplaatst:

ok tot zover bedankt tot horens

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen