edbe Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 telkens als ik op sat4all wil komen dan ben ik niet ingelogd, terwijl ik gewoon ingelogd hebt en het aangevinkt hebt om het wachtwoord te onthouden..... 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
satfanaat Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 IK heb dat opgelost door google crome te downloaden is veel sneller dan internet explorer,google crome onthoud de naam en wachtwoord.Zo hoef je niet iedere keer je naam en wachtwoord in te vullen.Is wel handig.
edbe Posted April 21, 2009 Author Posted April 21, 2009 google crome heb ik al.....dus daar ligt het niet aan 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
jacobus Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 het heeft waarschijnlijk met je security instellingen te maken. Kies ervoor om cookies voor sat4all te bewaren.
edbe Posted April 21, 2009 Author Posted April 21, 2009 nou werkt het weer ?? zal wel ergens aan hebben gelegen, bedankt voor diegene wat hebben gereageerd. 2 x KPN TV+ Box & Formuler Z11 Pro
tritium Posted April 21, 2009 Posted April 21, 2009 ik heb hetzelfde probleem gehad, en is ineens verdweenen. dus ik weet niet waar het aan ligt, maar ik denk dat het bij sat4all zit.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now