Ga naar inhoud


Kanaal Z : niet vermeld op de lijst van kanalen van TVV


Gast zzzzzzz

Aanbevolen berichten

Iemand enig idee hoe het komt dat als je op de site van TV Vlaanderen kijkt, je daar in de lijst van het zenderaanbod nergens Kanaal Z vermeld ziet staan ?

In het PDF bestand staat hij dan wel weer vermeld.

Betekent dat dat die zender binnenkort verdwijnt of gaat het om een vergetelheid ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


ze hebben deze vergeten want die pagina is volledig vernieuwd sinds paar dagen,

heb er vorige maand nog naar gekeken en dan was dit niet zo opgebouwd die pagina.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dat ze die vernieuwd hebben, maar het is al een hele tijd dat ik Kanaal Z niet meer zag staan op die pagina, ook voordat ze vernieuwd was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel bij TV Vlaanderen. Op een ander forum las ik een reactie van Kurt Pauwels. Die zei dat de toekomst van Kanaal Z erg onzeker was. Wie weet vervangt TV Vlaanderen Kanaal Z binnenkort wel voor een andere zender? Zender '8' bijvoorbeeld? confused

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Elwin
Misschien wel bij TV Vlaanderen. Op een ander forum las ik een reactie van Kurt Pauwels. Die zei dat de toekomst van Kanaal Z erg onzeker was. Wie weet vervangt TV Vlaanderen Kanaal Z binnenkort wel voor een andere zender? Zender '8' bijvoorbeeld? confused

Hmm, dat kan toch niet, vermits Kanaal Z de frequentie deelt met Playboy TV.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Acht dan zo snel 's avonds zou uit de ether gaan.
Bovendien vind ik nu niet dat Kanaal Z zomaar mag vervangen worden, tenzij het door de leverancier gestopt wordt natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Elwin
Misschien wel bij TV Vlaanderen. Op een ander forum las ik een reactie van Kurt Pauwels. Die zei dat de toekomst van Kanaal Z erg onzeker was. Wie weet vervangt TV Vlaanderen Kanaal Z binnenkort wel voor een andere zender? Zender '8' bijvoorbeeld? confused

Hmm, dat kan toch niet, vermits Kanaal Z de frequentie deelt met Playboy TV.
Ik kan mij moeilijk indenken dat Acht dan zo snel 's avonds zou uit de ether gaan.
Bovendien vind ik nu niet dat Kanaal Z zomaar mag vervangen worden, tenzij het door de leverancier gestopt wordt natuurlijk.


kanaal Z wordt gedeeld met Man X wink

en het kan zijn dat kurt pauwels dit had voor de overname van kanaal Z door de groep van VMMA was gedaan.
want nu delen kanaal Z en VTM dezelfde studio's en mensen voor nieuws enz.
ik denk ook niet dat die gaat verdwijnen,wat zou de reden daar voor zijn dan,
en de zender 8 op de plaats steken zou dom zijn denk ik,want ik heb het idee dat 8 in de avond uren zal uitzenden,vanaf een uur of 18 uur,
of ze moeten een 24 uur zender zijn met herhaling van progamma's zoals Vitaya bv.
of per 6 uur ofzo de progamma's.
maar we zullen wel in mei meer weten zo tegen de 16 of 18de,
weet niet juist meer zeker waneer ze nu starten.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker

en het kan zijn dat kurt pauwels dit had voor de overname van kanaal Z door de groep van VMMA was gedaan.
want nu delen kanaal Z en VTM dezelfde studio's en mensen voor nieuws enz.

Die uitspraak werd idd gedaan voor de hervorming van Kanaal Z. Kanaal Z is trouwens nog altijd eigendom van Roularta, de grootste aandeelhouder van VMMa.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...