Ga naar inhoud


Polsatcam en kaart vraag i.v.m. boxkey


Aanbevolen berichten

kan er mij iemand zeggen hoe ik aan de boxkey kan geraken voor de nieuwe polsatkaart+cam van polsat.

heb er problemen mee met die cam,die stoort kabelzenders die gecodeerd zijn in nagra.

en wil op deze wijze de kaart in CCcam laten werken via een boxkey van polsat en de cam.

 

alvast bedankt wie me verder kan helpen hierin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een origineel polsatcam hebt mag dat geen probleem geven met andere zenders. Om de boxkey te vinden kun je wel eens pech hebben en of deze dan werkt via CCcam weet ik niet. Heb zelf een originele Polsatcam en heb geen problemen met andere nagra-coderingen en ook niet met mijn kabeldecoder. En zover ik weet zend hier in Nederland geen enkele kabelmaatschappij uit met Nagra codering.De meeste gebruiken Irdeto ( Zigo,UPC en KPN)

Dreambox 7025+

PLI Jade latest version powered

wat ik gisteren deed weet ik niet meer maar het word wel mijn hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sponsje
En zover ik weet zend hier in Nederland geen enkele kabelmaatschappij uit met Nagra codering.De meeste gebruiken Irdeto ( Zigo,UPC en KPN)


Dan ben je niet goed op de hoogte,
Ziggo = Irdeto
UPC = Nagravision dus Nagra
KPN = Conax laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

had UPC geen NDS? (met hun media box gelinkt)

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorzover ik weet, wil dit alleen door de boxkey 'uit de box' te halen. Voor een pool, die een oude box had was de key in de 'gouden tijden' te dumpen. Tegenwoordig kan dit niet meer.

 

Ik meen ooit iets gehoord te hebben over oude box + nieuwe kaart, de nieuwe kaart werd dan aan de oude box gepaired. En, dan kon de boxkey dus gewoon in een CCcam of newcs bijv. blijven staan. (De originele decoder ging dan de kast weer in na het pairen.)

 

UPC in nagra.. weet iemand welke versie ze gebruiken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Asure


UPC in nagra.. weet iemand welke versie ze gebruiken ?


Sinds 2005 is het Nagra2 misschien is het je ontgaan maar in Augustus 2006 is het een tijdje open geweest gekraakt dus.
Volgens mij hebben ze het dicht gekregen zonder kaartwissel het is mij tenminste niet bekend dat ze nu Nagra3 gebruiken.

Origineel bericht van: druid
had UPC geen NDS? (met hun media box gelinkt)


En ja de kaart en de box zijn gepaired met Nagra. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...