Ga naar inhoud


Klopt het Basispakket wel?


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Sinds 1 mei ben ik teruggegaan van het Entertainment naar het Basispakket. Nu heb ik 2 vragen aan andere basispakket gebruikers:

 

1:) Bij de TV zenders heb ik nog steeds Trace TV, terwijl die op de site van Canal Digitaal niet bij het basispakket vermeld wordt. Klopt dit evengoed?

2:) Ik vond op hun site geen 'pakket' voor de radiozenders en ging er daarom vanuit dat die het allemaal bleven doen. Nu krijg ik bij 6 zenders de mededeling dat ze gecodeerd zijn en dus schijnbaar ook niet in het basispakket zitten. Klopt dit? Het gaat om Classic FM en de 5 Belgen (Radio 1 en 2, Klara, MNM en Studio Brussel).

 

Bvd, Alfons

Link naar reactie
Delen op andere sites


Classic FM zit inderdaad in het familiepakket. Van de VRT zitten de TV-zenders ook in het familiepakket, dat zal de gedachtegang wel zijn.

 

Trace zou je volgens mij niet moeten hebben, ik zie nu geen Trace maar dat kan ook aan mijn CAM liggen, ik weet dat Trace picky is..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het basispakket klopt wel, maar je zit momenteel gewoon op het familiepakket. Heb hier precies dezelfde situatie, ook per 1 mei op basispakket overgestapt maar heb nu familiepakket. Er loopt trouwens ook een aktie waarbij het familiepakket tijdelijk ook 9,50 euro is (zoals het basispakket dus). Waarschijnlijk hopen ze dat je blijft plakken. Heb al een brief uitgedaan dat ik het basispakket wil hebben en geen interesse heb in het familiepakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Alfons Verbiest
Hallo allemaal,

Sinds 1 mei ben ik teruggegaan van het Entertainment naar het Basispakket. Nu heb ik 2 vragen aan andere basispakket gebruikers:

1:) Bij de TV zenders heb ik nog steeds Trace TV, terwijl die op de site van Canal Digitaal niet bij het basispakket vermeld wordt. Klopt dit evengoed?
2:) Ik vond op hun site geen 'pakket' voor de radiozenders en ging er daarom vanuit dat die het allemaal bleven doen. Nu krijg ik bij 6 zenders de mededeling dat ze gecodeerd zijn en dus schijnbaar ook niet in het basispakket zitten. Klopt dit? Het gaat om Classic FM en de 5 Belgen (Radio 1 en 2, Klara, MNM en Studio Brussel).

Bvd, Alfons


1:) Iedereen met het basispakket kan momenteel trace-tv ontvangen, cds heeft dat gemeld op het satellietforum.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"TraceTV geeft dan inderdaad beeld bij een BASIS-pakket, maar dat zal niet lang duren voordat deze weer goed staat."

 

Dit is wat de cd-klantenservice erover zei op 11 maart jl.

 

groet,

 

 

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...