Ga naar inhoud


Hoe programeer je Irdeto met goldprogrammer


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende probleem<BR>Ik heb voor mijn Secaontvanger een Goldprogrammer met Goldkaart. En nu wilde ik voor een buurjongen met Galaxis IRD500 een kaart in *rd*t* proggen. Ik heb files genoeg <BR>maar ik krijg er niet een aan de praat iedere keer wordt afgewezen. Heeft iemand een goede handleiding hoe ik dit moet doen.<P>bvd,<P>Arno confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Blijkbaar weet hij wel hoe het ineen zit, anders zou hij zijn seca niet kunnen proggen.<BR>Blijkbaar gebruikt hij gewoon niet de juiste keys.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit de programmer aan, zorg dat je baud rate op hetzelfde staat als in je configuratie.<BR>Als je goldpr. herkent word dan klik je dan doe je de kaart in de programmer, nu gaat de progger hem identificeren, als hij daar mee klaar is dan druk je een paar keer op "erase",<BR>Klik dan op het tablad eeprom, laat dan de file voor de eeprom, en klik op "program",<BR>als hij daar mee klaar is dan doe je de pic,<BR>Dus tabblad PICs, en load de file, en zorg dat je als op disabled hebt staan,<BR>en de fuse op xt,<BR>en klik nu op program,<BR>als hij dat allemaal goed gedaan hebt dan staat er op een gegeven moment "verify ok!"<BR>Dan is alles goed gegaan.<P>Succes<BR>Groeten Rob wink.gif" border="0smile.gif" border="0

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...