Ga naar inhoud


opzeggen telfort vast bellen, wie heeft hier ervaring mee?


ag

Aanbevolen berichten

Ik overweeg het vast bellen van Telfort op te zeggen, omdat ik bijna alleen nog maar mobiel bel, scheelt toch weer €9.95,- per mnd. Het internet wil ik wel houden. Gaat het opzeggen een beetje soepel?...kan ik alleen telefonisch opzeggen?...want volgens de site van Telfort moet ik naar een duur 0900 nummer bellen....heeft iemand hier ervaringen mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Gewoon een brief schrijven, denk wel aan een opzegtermijn, van 1 maand, mits je langer dan een jaar abonnee bent.

En vraag om een bevestiging

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan gewoon telefonisch. Heb mij abbo telefonisch op kunnen zeggen, wel ff zorgen dat je jou gegevens (gebruikersnaam etc.) bij de hand hebt.

 

Wel moet je inderdaad naar een 0900-nummer bellen (a 15 cent per minuut met een maximum van 15 euro).

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een contract tot half juli,...nog even wachten dus... en dan ga ik maar eens proberen om telefonisch op te zeggen.

Krijg je dan ook een ontvangstbevestiging als je telefonisch opzegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: borsjea
Hou er wel rekening mee dat als je internet over een telefoonlijn zonder telefoonaansluiting dat er eventueel kosten van de koperlijn kan worden doorbelast.
Vaak gaat het hier ook om een bedrag van 9,85


In dit geval niet van toepassing, omdat het in hier gaat om 'Telfort vast bellen'. Dus geen vaste telefoonlijn via KPN.
Overigens berekend Telfort deze 'huur' van de koperlijn niet door aan de eindgebruiker. Dus de prijs die wordt opgegeven is de werkelijke kostprijs voor de eindgebruiker, ongeacht of deze wel of niet een KPN abbonement bezit.

Vu+ Uno OpenPLi & DM600PVR OpenPli, Triax 88 met 4x Inverto Black Ultra twin op 13, 19.2, 23.5 & 28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alfredg
en dan ga ik maar eens proberen om telefonisch op te zeggen.
Krijg je dan ook een ontvangstbevestiging als je telefonisch opzegd?


Yep, je krijgt netjes een brief waarin staat dat de abbo is opgezegd.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag gebeld met Telfort...en het moet gezegd worden..vriendelijk te woord gestaan en het vast bellen abonnement wordt opgezegd en ik krijg hier een bevestiging van.

Nog even afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...