Ga naar inhoud


[Strong] complete firm met kanalenlijst en nstellingen astra 19.2 en 23.5


stronger

Aanbevolen berichten

Oh, dat is heel heeeel goed mogelijk. Ben ook maar een leek op dit gebied. Ik zal hem maar even gauw opzoeken in de lijst van stronger of tonyw.

 

ZIjn er nog meer dingen die ik beter niet had kunnen verwijderen?

 

Groeten,

Rob.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wat je ook kan doen, is niets verwijderen

maar de zenders die je niet wilt of kunt ontvangen verplaatsen naar achteren, dan heb je op de eerste 100 kanalen beeld.

 

En mochten de RTL's, SBS, Net5 en Veronica weer eens FTA zijn net als vorige maand, dan kun je hier ook van genieten

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het epg probleem is inderdaad weer verholpen met knippen en plakken in de zenderlijst.

 

Welke combinatie sattracker en emu/patch heb je dan nodig voor fta ontvangst van de commercielen mocht ze weer eens zijn te ontvangen?

 

Met de eerste combinatie blijf ik problemen houden met de pidscan. De ene keer lukt en even later op de avond ziijn de zenders weer weg. Dus ik heb nu weer de tweede combinatie er in en dan blijft de pidscan de zenders vasthouden. Ook naar een harde aan/uit.

 

 

groet'n,

Rob

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ijsvogel


Met de eerste combinatie blijf ik problemen houden met de pidscan. De ene keer lukt en even later op de avond ziijn de zenders weer weg. Dus ik heb nu weer de tweede combinatie er in en dan blijft de pidscan de zenders vasthouden. Ook naar een harde aan/uit.


groet'n,
Rob

welke combinaties bedoel jij dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 originele firmware;

2 SRT8000_SatTracker_v3.0(2Flash);

3 eigen uitgeklede zenderlijst;

4 8000EMU_15-10-2006(2Flash);

5 seca2-patch by interpol.

 

Deze combinatie, werkt bij mij alleen. De emu patch van 2007 functioneerd ook maar met de Complete_TVV_Merlin_seca2_by_interpol krijg ik geen nederlandse zenders alleen bvn en de lokalen.

Ik weet niet waar dat aan ligt. De tips van de leden doorlopen maar zonder resultaat.

Ik probeer met behulp van de andere Strong onderwerpen het geheel op een rijtje te krijgen maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Heb nog geprobeerd het handboek van vreeswijk te downloaden maar dat lukt niet. Volgens mij staan daar toetscobinatie in voor de ab., klopt dat?

 

groet'n

Link naar reactie
Delen op andere sites

punt 1 jij kan alleen die andere nederlandse zenders ontvangen met een (nieuwe seca 3 kaart die geregistreerd is)dus de oranje.

en dan heb jij nodig geen sattracker 3 maar sattracker 4 (of originele firmware.)

zou jou oude seca 2 kaart nog werken dan kun jij volstaan met sattracker 3 of originele firmware.

 

dus even voor de goeie orde

oude kaart seca2 als deze het nog doet dan sattracker 3 of één van de oudere firmwares of origineel. zelf even zenders laten zoeken en aanpassen.

 

 

ps deze lijsten van mij of tony zijn voor de sattracker 4 en werken volgens mij niet goed op sattracker 3 dus even goed nagaan wat jij hebt seca 2 of seca 3 heel belangrijk

 

heb jij wel een nieuwe seca 3 kaart dan moet je of originel firmware erin doen en de ontvanger zenders laten zoeken off je kan dan dus wel de komplete satracker 4 met kanlen lijst van mij of tony er in doen en dan zal het moeten werken.

 

uitgaande van dat je de volgorde van het patchen al wel weet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, bedankt ik heb inderdaad een kaart uit 2003 dus dat zal wel de sega 2 kaart zijn.

Wat betreft de kanalenlijst moet ik dus een ander bestandje erin zetten. Toch wel jammer kan ik weer van voren beginnen. Gisteren net mijn oude laptop terug gebracht. Op mijn nieuwe zit geen aansluiting voor de strong patch. Nou ja, mijn probleem.

 

Bedankt voor de uitleg.

 

Ps, waar kan ik het handboek voor de Strong van Vreeswijk vinden, zijn site is onbereikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...