Ga naar inhoud


update nieuwe seca 3 kaart


Aanbevolen berichten

nou heractivatie is momenteel niet nodig tis weer een

zooitje bij c plus vooral met de updates ze hebben zoveel telf en mails gehad dat ze van elende het set toppakket al

twee dagen open hebben staan ze leren het ook nooit

 

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik gisteren mijn seca 3 gekregen (zie mijn andere topic) niet te updaten die kaart kreeg geen beeld.

c+ gebeld blijkt de kaart kapot te zijn zeiden ze kwam veel voor op et moment .

 

krijg nu een nieuwe volgende week , ben benieuwd wat een zooi daar zeg maar het abbo afschrijven gebeurt elke maand wel correct

 

1pm

 

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 1pm

maar het abbo afschrijven gebeurt elke maand wel correct
1pm

Dus dat valt dan wel weer mee! :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag ook de nieuwe Seca 3 ontvangen maar de beide datums stonden op 1 juli 2009. Dus nieuwe kaartje erin en geen beeld. Via de site een activatie aanvragen hielp ook niet. Dit afgelopen zaterdag en zondag diverse malen geprobeerd ook vandaag nog. Dit had geen resultaat op de 2 datums.

Dus uit noodzaak maar aan het bellen gegaan en me door de menu's heen geworstelt. Aan het einde van deze menu structuur werd gezegd uw pas word binnen een paar minuten geactiveerd.

En het is niet te geloven de management en canaldigitaal staan nu allebei op 2009-09-06. En heb eindelijk beeld.

Wel had ik al de CCcam in de Dreambox geupdate naar 2.1.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sterk de indruk dat dit de hoofdreden is van de huidige problemen en het FTA gooien van veel zenders:

 

De kaarten komen nu bij de abonnees aan met een reeds verlopen geldigheidsdatum. Hoewel dit vanzelf goed zou moeten komen, zullen velen ( ook met een gecertificeerde decoder) niet de tijd nemen om te wachten op de 'verlengpuls'

 

Ik kreeg de kaart in februari met datum op 1/7 , de kaart werkte toen meteen en cccam verwerkte zowel de verlengpuls als het 'in abonnement' zetten prima. Kennelijk is dat met een reeds verlopen datum niet zo.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@1664

 

Dat is een feature van Seca. De datum moet in de toekomst liggen wil die gaan updaten. Na deze datum wordt de EMM gewoon geweigerd door de kaart ook al is deze correct. (Heb dat in het verleden eens getest met de Seca 1 kaart. Het is ook een fabeltje dat een Seca 3 kaart 'plotseling'wel altijd zou updaten ongeacht deze datum. Na 2 maanden update-loos gaat ook een Seca-3 kaart gewoon uit.

 

Dat hele gezeur is overigens gewoon debet aan CDS. Als hun database op orde zou zijn geweest had iedereen keurig voor 1-7-2009 de nieuwe kaarten gehad. Nu loopt alles fout omdat de voorgeprogrammeerde kaarten dus niet meer werken. Zo kreeg ik in april 16 kaarten! terwijl ik er maar 4 nodig had. Mijn kennis wacht nu nog op een kaart! En dan al die mensen die geen kaart hebben omdat de geadresseerde niet klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn kaart stonden beide op 1 juli.

De wisseldatum voor de kaart, zoals in de brief van CD stond was 6 juli. Vandaag, 7 juli, heb ik de updates gekregen. Beiden staan nu op 1 setpember.

 

In de tussentijd heb ik met de oude kaart gekeken, die kreeg wel de update binnen.

T90 28.2, 23.5, 19.2, 13.0, -0.8

DM800, DM600, DM500

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo. ik zit met het zelfde probleem alleen het basis is open terwijl je wel betaald heb voor familie pakket. maar nu liggen rtl 8 en net 5 er uit die zijn weer gecodeerd heb een clark tech 2100 + deed het prima maar nu niet meer wat een geklooi elke keer met dat updaten dit is wat ik lees op

 

 

 

systeem info ca

model: c-tech 2100+ seca

s/w versie:1.25 (may 27 2009) managment

h/w versie:1.00 label canal.dig

root versie:1.12 (10:20) eind datum 2009/9/1

ch versie: mar 30 2009 progr.pakket

58 62 63

 

 

en bij info zie ik dat de label managment lees en geen nieuwe datum daar onder serieel nr. daaronder uniek adres ik weet nog steeds niet wat ik er aan doen moet ben zels door dat geklooi mijn anders cijfertjes en codes kwijt door dat ik tv kanalen wilde verwijderen maar had op fabriek instelling gedrukt wie o wie weet het wordt er moedeloos van ben een gewone tv kijker

met vriendelijke groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jassy
Dus omdat de datum van de nieuwe kaart van mij in het verleden ligt zal hij de update niet accepteren?

Ik krijg namelijk dat ding niet aan het lopen. Heb hem gekregen op 2 Juli, eindatum staat op 1 Juli.

Hij moet inmiddels op begin september staan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg gelukkig na het plegen van meerdere telefoontjes(en de juiste cccam(versie 2.1.1) op de dreambox) nu echt alle update's

 

0000 MANAGMENT : 2009-09-06

006a CANALDIGITAAL : 2009-09-07

 

maandag de bovenste datum en dinsdag de onderste datum geupdate

 

Ik vindt persoonlijk dat c+ het heel slecht regelt...als ze nu eens naar duitsland kijken ....daar kreeg ik zelfs bij de kaartwissel een nieuwe ontvanger gratis!!!!(de oude humax 5900 werkte niet meer met de nieuwe kaart dus kon ik zelfs kiezen welk merk ik wilde hebben) Dus ik kreeg gratis de Technisat digit sat nci..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: schello13
hallo. ik zit met het zelfde probleem alleen het basis is open terwijl je wel betaald heb voor familie pakket. maar nu liggen rtl 8 en net 5 er uit die zijn weer gecodeerd heb een clark tech 2100 + deed het prima maar nu niet meer wat een geklooi elke keer met dat updaten dit is wat ik lees op

systeem info ca
model: c-tech 2100+ seca
s/w versie:1.25 (may 27 2009) managment
h/w versie:1.00 label canal.dig
root versie:1.12 (10:20) eind datum 2009/9/1
ch versie: mar 30 2009 progr.pakket
58 62 63


Als je de nieuwste originele firmware versie 1.26 installeert heb je weer beeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Als je de nieuwste originele firmware versie 1.26 installeert heb je weer beeld.

 

Waar haal ik die dan vandaan bij ctech site zelf of hier ergens op het forum.Gaat dat via de usb of met kabel via computer. Je ziet en leest het heb er nog niet veel verstand van heb ook per ongeluk database reset ingedrukt wilde tv kanalen opnieuw programmeren maar drukte op fabrieks mode ben alle codes kwijt hoe haal ik die dan weer op want dat 8282 of 8280 werken niet meer daar stonden een hele boel getallen in waar ik ook al geen hout van snapte en Rob alvast bedankt voor je info ik ga het in ieder geval uitproberen want veel kan er al niet meer fout gaan das al gebeurt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...