Ga naar inhoud


Zijn de BBC Interactive kanalen gecodeerd?


Aanbevolen berichten


Ze veranderen de pids dus de audio en video pids veel ontvangers hebben daar geen enkele moeite mee die pakken gewoon de nieuwe pids.

De Topfields schijnen daar nog wel eens problemen mee te hebben dan moeten ze overnieuw ingelezen worden soms lukt het dan nog niet dan met een editor de juiste pids nemen en de llijst er in zetten. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Ja, allemaal leuk maar ik krijg die BBCi-kanalen er dus niet meer in. De eerste lukt nog wel maar als ik de tweede inprogrammeer ben ik de eerste weer kwijt. Dat was met de oude PID-instellingen dus niet zo. Topfield 4000+.


Hoi,

Sjaak(k) heeft het over een programma "Topset", als dit een tap is, kun je het met de 4000 serie wel vergeten, om die erin te krijgen. Hij heeft het dan ook over een 5500 en een 5000 en daarin lukt dat wel.


Het kan veel eenvoudiger.
Ik heb ook een 4000 (zonder + overigens), ik heb ze ingelezen in de "uitgebreid zoeken" functie en nadat ik BBCi 1 erin had, ben ik deze meteen gaan hernoemen naar BBCi 1, daarna BBCi 2 ingescand en hernoemd naar BBCi 2 enz. enz. dit werkt perfect. Heb ze nu allemaal, met de laatste pid's van hvdh, welke ook op "King of sat" staan.



Probeer het maar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...