Ga naar inhoud


[DM500S] Beste image voor 500 S ?


lujo

Aanbevolen berichten

Ik kan van een vriend Dreambox 500S overnemen.

Hij heeft hem zelf al een tijdje alleen weet hij niet zeker of het originele is of een kopie.

 

Zelf ben ik ook nieuw op Dreambox gebied.

 

Ik weet dat er verschillende images zijn voor 500S maar welke zijn naar jullie mening betere? Ik meen dat er op dit moment een PLi erin zit.

 

Aangezien ik niet zeker weet of het een originele is betekent dit dat ik dan Gemini moet vermijden?

 

En kan ik gewoon tool van dream multimedia site gebruiken om welke image dan ook te uploaden?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Aangezien ik niet zeker weet of het een originele is betekent dit dat ik dan Gemini moet vermijden?

Om ineens al je vragen beantwoord te krijgen zou ik zeggen;

Zet de laatste Gemini erop, wel voor de 500 om geen misverstanden te krijgen. blush

 

Hoewel mijn voorkeur naar PLi® uitgaat, zal Gemini ook in het lijstje van de betere images voorkomen

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, tot nu toe heb ik zelf gehoord van volgende images:

 

Ronaldd, Gemini, PLi.

 

Kunnen jullie dit lijstje iets volledig maken met andere images?

 

Wat ik zelf het liefst zou willen is zeg maar top 3 zodat ik zeg maar die 3 images zou kunnen proberen. Aangezien ik nieuw ben wil ik niet 100 verschillende images uitproberen (mochten er al zoveel zijn).

 

Klopt het dat ik geen images die voor 500+ zijn niet op 500S kan gebruiken?

 

En is het beste om altijd laatste versie van een image te gebruiken?

 

Cccam kan ik op elke image gebruiken neem ik aan? Of zijn er betere protocols wat jullie eventueel zouden aanraden.

 

Veel vragen maar ik hoop dat Dreambox gebeuren wat duidelijker voor me wordt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top 3 zou ik zeggen Gemini, MiLo (uitontwikkeld uit Ronaldd) en PLi.

Laatste versie van een image is altijd slim, maar niet noodzakelijk. Gebruik altijd het image voor je box!

Absoluut beste emu is nu CCcam 2.1.1, zéker voor de cds-kaartjes.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dagg
Top 3 zou ik zeggen Gemini, MiLo (uitontwikkeld uit Ronaldd) en PLi.
Laatste versie van een image is altijd slim, maar niet noodzakelijk. Gebruik altijd het image voor je box!
Absoluut beste emu is nu CCcam 2.1.1, zéker voor de cds-kaartjes.


En hoe wil je dan MiLo op een 500S zetten.??
Link naar reactie
Delen op andere sites

O.m., omdat CCcam ingebakken zit in de PLI-jade (laatste versie) houdt je meer ruimte over in flash!

Lijkt me voor de 500s wel handig!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

met een cdskaart en cccam heb ik toch wel binnen 1 sec beeld, maar dat is dan ook een 8000 heh, de 7000 is ietsje trager

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...