Ga naar inhoud


[DM800HD] mbox op 800 niet werkend


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een dm800 en wil mijn kaart aan de gang hebben met mbox emu. Er zit nog een seca 2 kaart in en draai met de laatste gemini versie. Ik heb vanaf de gemini server de bestanden gedownload en naar mijn idee juist ingesteld maar geen beeld. Is er iemand die het werkend heeft op een 800 en zoja zou deze persoon in stap voor stap even uit kunnen leggen hoe of dit werkend te krijgen is.Misschien kan deze persoon desnoods bij PM de bestanden even mailen.

Ik wil mbox puur uit nieuwsgierigheid wel eens testen. Dus het gaat mij er meer om dat ik ook mbox werkend wil hebben.

Wie gaat mij er even mee helpen.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat klopt. Ik draai nu cccam op de 800 maar wil mbox wel eens testen. Het is puur uit nieuwsgierigheid. Ik ben ook in het bezit van een dreambox 7020 en daar draait gbox op. Met gbox heb ik mijn seca3 kaart wel werkend. In de 800 zit trouwens nog een seca 2 kaart.Maar ook seca 3 doet het niet met mbox.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Is er iemand die mij wat verder kan helpen met newcs in samenwerking met mbox op een dreambox 800. newcs is voor mij totaal nieuw en wat ik ook probeer ik krijg het niet aan de gang. Wat ik dus nodig ben is een werkende config voor de dreambox. Als ik nu mbox laat draaien met mijn seca 3 kaart dan gaat na een aantal keren zappen het beeld op zwart.Als ik dan met DCC kijk naar de debug tekst dan draait de mbox wel. Dit probleem doet zich voor met kaart.Op een dreambox 7020 werkt het wel en ik moet zeggen met de mbox heb je wel lekker snel beeld.Resume is er iemand die voor mij een werkende config kan maken via PM.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...