Ga naar inhoud


[Satelliet] Anderlecht - Standard testmatchen Live te volgen!!


delto95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Citaat:
Sport 1.2 staat gelukkig aan, is dat even een meevaller, ik ga wel even kijken vanavond, ik hou wel van die alles of niets wedstrijden!


Luister doch maar naar Peter van den Bempt op Sporza want die Nederlandse commentaar trekt op geen fluit , uitgezonderd Marc Smeets natuurlijk , maar zal nu wel heel Nederland op mijn nek krijgen zeker. laugh
Doch trek het jullie niet aan want de Vlaamse commentaar gisteren van de Bekerfinale , Mechelen-Standard was simpelweg rampzalig. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Sport 1.2 staat gelukkig aan, is dat even een meevaller, ik ga wel even kijken vanavond, ik hou wel van die alles of niets wedstrijden!


Hier werkt Sport 1.1 wel maar 1.2 doet niets, nada, noppes.

Frank

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Citaat:
Sport 1.2 staat gelukkig aan, is dat even een meevaller, ik ga wel even kijken vanavond, ik hou wel van die alles of niets wedstrijden!


Luister doch maar naar Peter van den Bempt op Sporza want die Nederlandse commentaar trekt op geen fluit , uitgezonderd Marc Smeets natuurlijk , maar zal nu wel heel Nederland op mijn nek krijgen zeker. laugh
Doch trek het jullie niet aan want de Vlaamse commentaar gisteren van de Bekerfinale , Mechelen-Standard was simpelweg rampzalig. whistle

hola ,gisteren en vandaag speelt standard???????????????????????
GENK dat is de KAMPIOEN,op markt plaats staat de BEKER te bewonderen.
standard,is dat die ploeg met VIER spelers van GENK?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: juleke21

GENK dat is de KAMPIOEN,op markt plaats staat de BEKER te bewonderen.
standard,is dat die ploeg met VIER spelers van GENK?


laugh . Nuja , dat fusieploegske droomt nogwel , maar daar zal het bij blijven .

Trouwens een geluk voor die 4 spelers ala dufour dat ze gegaan zijn , als je ziet tot wat een klasbakken ze zijn doorgegroeid , dat was op het steenkool veld niet mogelijk wink.

Maar hoe dan ook , straks bast het echte feest los in limburg , denk dat standard meer limburgse supporters heeft dan genk zelf .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Aywaille zijn de zebrapaden in het centrum rood/wit geschilderd en er hangen veel vlaggen van Standard.. Is ook wel mooi...Dat kan nog een heel jaar zo blijven denk ik. In iedergeval, de terrasjes met TV zullen weer eivol zitten.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord maar dat is geen antwoord op men vraag.(enkel astra-hotbird ter beschikking).

De vraag was of deze match op 19.2 of op 13 te zien is?

Zoniet kan men deze match via pc bekijken? (streaming).

 

 

grtz

DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD
Tv Vlaanderen + Canal Digitaal
Samsung Plasma PS-50Q92
Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de hele wedstrijd kunnen zien. Ik heb wel een paar keer een keywissel gezien, maar de DB500 bleef gewoon doorgaan.

Het is hier nu een gekkenhuis. Auto's rijden toeterend door de straten en in het centrum loopt iedereen op straat te schreeuwen.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dik verdiend hoor. :D

 

Een lesje voor de "mondaine" club uit Brussel. whistle

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...