Ga naar inhoud


[Satelliet] Anderlecht - Standard testmatchen Live te volgen!!


delto95

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Justin.TV streamen de wedstrijd live op het internet. Illegaal volgens BeTV. "Als we zondag merken dat de wedstrijd op het internet verspreid wordt, snijden we het satellietsignaal af", meldt de zender. Op die manier zouden echter ook de verschillende buitenlandse zenders die de wedstrijd wél legaal uitzenden, ook zonder beeld vallen. Een andere mogelijkheid is om de websites die de match verspreiden, door de rechter te laten blokkeren. Het is dus niet uitgesloten dat straks ook kijken via het internet onmogelijk wordt...

MAXPLUS 2100-Maxdigital 225Combo-WavefrontierT90-digipowersg2100a

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De stream die op justi.tv was kwam van sportklub . Veel stoere praat van betv , maar de sat stream afsnijden waar andere tv stations hun (betaalde ) beelden halen , dat doen ze niet , kost hun nog een pak meer dan de 1.2 milj € die ze nu al betaald hebben :D .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is het een schande hoe dit allemaal mogelijk is.

Die rechter had slimmer moeten zijn een gewoon de rechten aan belgacom moeten toekennen en zelfs zonder meer prijs. Ze werden al eens dik de rechten betaald.

De mensen die een jaar lang voor Belgisch competitievoetbal hebben betaald kunnen de spannendste matchen in jaren niet eens bekijken. Standaard Luik pakt een paar honderdduizend euro meer, maar zijn een pak Vlaamse supporters kwijt. Volgend jaar betalen om eventueel hun Champions League wedstrijden te zien. No Way.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien had Belgacom slimmer moeten zijn en dienen te voorzien in het contract dat ook de testmatchen inbegrepen waren.

 

Als je voorziet dat testmatchen geen deel uitmaken van het contract, maar je daarvoor enkel een voorkeurrecht hebt bij een gelijk bod, dan moet je natuurlijk niet verwonderd zijn als iemand anders met een hoger bod met de rechten gaat lopen.

 

Wel een spijtige zaak voor de Belgacom-abonnees die op hun honger blijven.

 

Be-tv kondigt maatregelen aan tegen illegale verspreiding en heeft aan alle buitenlandse tv-stations gevraagd het nodige te doen om hun signaal te beschermen. Een aantal keywissels te verwachten tijdens de match bij Sportklub ?

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ik weet, dat Be-Tv (te) veel noten op hun zang hebben.

......geen grote schermen in het stadion, dreigen met het satellietsignaal te verbreken ingeval er een live stream opduikt en vraag tot keywissel van SportKlub....

Waarschijnlijk vreest BeTv dat ze verlies zullen leiden met het overdreven bod van 1,2 miljoen voor twee wedstrijden.

Maar geen nood, de waalse regering (lees belastingbetaler) zal het verschil wel even bijpassen.

Dit noemen ze beleid op zijn Belgisch.

Proficiat BeTv

 

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: voodoodoll
Standard - Anderlecht is zondagavond vanaf 20.30hr live te volgen op Sport1.2

Hopelijk zet men dus bij CDS het knopje juist om...


Ik vrees het ergste, gezien de ervaringen. En dat terwijl er niets meer te zien is op ECV2!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat inderdaad in de gids van Sport1, overdag zenden ze het tennis van Roland Garros uit, dat zal ik als tennisliefhebber in de weekends dus ook missen als de CDS heren in al hun wijsheid besluiten een ECV testbeeld gedurende het weekend uit te zenden.

 

Maar wie weet............????

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Marc put
Weet je wat ik weet, dat Be-Tv (te) veel noten op hun zang hebben.
......geen grote schermen in het stadion, dreigen met het satellietsignaal te verbreken ingeval er een live stream opduikt en vraag tot keywissel van SportKlub....
Waarschijnlijk vreest BeTv dat ze verlies zullen leiden met het overdreven bod van 1,2 miljoen voor twee wedstrijden.
Maar geen nood, de waalse regering (lees belastingbetaler) zal het verschil wel even bijpassen.
Dit noemen ze beleid op zijn Belgisch.
Proficiat BeTv


Ik had vroeger een BeTV abbo via de kabel. Ik had voor mijn verhuis op tijd opgezegd, want ik verhuisde naar een dorp waar helemaal geen kabel was.
Het heeft een jaar geduurd om van BeTV af te raken omdat ik zogezegd nooit had opgezegd. Ze wilden me doen betalen voor een jaar waarbij ik zelfs geen kabel in huis had... ongelooflijk onvriendelijk, arrogant en irritant...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Live op Sport 1.2

Hopelijk valt de Nederlandse commentaar wat mee. Anders zoals altijd enkel beeld meepikken en met Peter van den Bempt (Sporza) op de radio.

 

Staat er hier ook bij : http://liveonsat.com/daily.php wink

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Crazy Sat
Live op Sport 1.2
Hopelijk valt de Nederlandse commentaar wat mee. Anders zoals altijd enkel beeld meepikken en met Peter van den Bempt (Sporza) op de radio.

Staat er hier ook bij : http://liveonsat.com/daily.php wink


Ja dat doe ik ook, Sporza (radio) opzetten. Spijtig dat de (internet)radio wat vertraagd binnenkomt dan de beelden.
Ik heb het ook al geprobeerd met antenne radio ontvangst maar dan loopt deze ontvangst seconden "voor" op de beelden.
Marc

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd. het geluid van sporza komt een 3 tal seconden vroeger dan het beeld van de satelliet.

als ze roepen "goal" heb ge nog drie seconden om het beeld te zien . het voordeel is dat je weet wat ge zult zien hé.... laugh

 

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...