Ga naar inhoud


[6072] RayhTec9f voor seca3 kaart.


Johan45

Aanbevolen berichten


  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Er gebeurt hier een klein wonder... Ik hoef om de één of andere reden geen + B 7 6 meer te doen, bij het aan zetten van de ontvanger......... EPG werkt ook ineens!

Da's raar? Of heeft CD hier iets mee van doen?

HTPC-Software: LibreELEC 9
HTPC-Hardware: Raspberry Pi 2 + Raspberry Pi 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Earthfinder
Er gebeurt hier een klein wonder... Of heeft CD hier iets mee van doen?


De helpdesk van CanalDigitaal is momenteel onbereikbaar vanwege de problemen met de nieuwe seca3 kaart.
Voorlopig zijn de eerste 10 kanalen van de CDS kanalenlijst dan ook vrij te ontvangen.
Ze zenden dus even ongecodeerd uit, heeft de helpdesk even tijd om op adem te komen. smile

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisterenoverdag deze nieuwe firmware in mijn Philips gezet, aangezien ik al een weekje of wat de seca 3 kaartje had liggen.

 

Vannacht ineens alle zenders uitgevallen nog met mijn seca 2 kaartje wink Vandaag mijn seca 3 kaart erin gestopt en geen beeld, ik heb een online heractivatie aangevraagd, maar zo te zien was er al een aangevraagd? Doe ik iets fout, want de boel blijft zwart (Ik heb de toetsencombinatie uitgeprobeerd? Ik vond het ook vreemd dat ik vannacht ineens helemaal op zwart ging met alle zenders?

 

Thanks..

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CronoS
(Ik heb de toetsencombinatie uitgeprobeerd?


Je nieuwe kaart is al enige weken in huis schrijf je.
In de brief die je bij je nieuwe kaart gekregen hebt staat dat je oude kaart wordt uitgeschakeld.
Dat zal dus ongetwijfelt nu gebeurd zijn.

Voor de nieuwe secac3 zal je dus nog even een pidscan moeten doen.
Nu zal hij nog wel naar de seca2 pid kijken...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: CronoS
(Ik heb de toetsencombinatie uitgeprobeerd?


Je nieuwe kaart is al enige weken in huis schrijf je.
In de brief die je bij je nieuwe kaart gekregen hebt staat dat je oude kaart wordt uitgeschakeld.
Dat zal dus ongetwijfelt nu gebeurd zijn.

Voor de nieuwe secac3 zal je dus nog even een pidscan moeten doen.
Nu zal hij nog wel naar de seca2 pid kijken...


Tsja.. ik moet toch zeggen dat ik allemaal wat problemen heb en dat het allemaal niet zo lekker werkt. Ik ben er vandaag al een tijdje mee bezig.

Ik heb de kaart opnieuw laten activeren. Seca 3 kaartje erin gestopt en de combinatie +,7,6 uitgevoerd. Vervolgens had ik op de normale nederlandse zenders wel beeld. Maar het meeste van het themapakket, basispakket en het familiepakket blijft zwart, enkele zenders van de willekeurige pakketten krijg ik wel beeld, waardoor ik concludeer dat Canal Digitaal me de juiste updates wel gestuurd had.

Voor elke zender een manuele pidscan uitgevoerd en de key geselecteerd waar de "180" in voorkwam. Helaas bleef vaak mijn beeld toch nog zwart. Toen geprobeerd mijn philips decoder standby te zetten en vervolgens aanzetten en dan de "0180" keys van de niet werkende zenders te selecteren. Het viel mij op dat na een reboot het Pidscan lijstje er wat anders uit was gaan zien. Selecteerde ik vervolgens de key, dan ging het in elk geval wel goed. Dit ging lang goed, (75% van de CD zenders) totdat ik bij de MTV's aankwam, want daar zag ik geen pids startend met 180, daardoor alle pids gewoon uitgeprobeerd, maar helaas kreeg ik geen beeld. Toen mijn decoder als test nog een keer uitgezet, aangezet, de +76 toetscombinatie uitgevoerd en toen was het afgelopen smile Ik krijg nu totaal geen beeld meer op geen enkele zender. Verschillende keren gereboot en de juiste PID geselecteerd, maar alles blijft zwart voor me.. Ik weet even niet meer wat ik kan doen, dan alleen de originele firmware erin flashen, iemand anders nog een idee??

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: RayhTec
9f overschrijven met versie 9g smile

Groeten


Sorry voor de wat late reactie vanuit mijn kant, want ik ben 2 weken op vakantie geweest. HIk zie dat je nu ook een 9H versie hebt uitgebracht van de Firmware, heeft het zin om deze er dan meteen op te zetten? Ik heb net even gekeken, ik heb alleen op net5 beeld, de rest is zwart smile Ik krijg het ook niet werkend, dus ik probeer eerst die 9H, vervolgens kijk ik of 9F nog nodig is?

--- Rebox RE8000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Rebox RE9000HD L1.54 V1.11.57 ---
--- Philips 46PFL9705 ---
--- Visiosat Bi-satellite HB-A1-A2-A3 ---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...