Jump to content

[DRAGON] Humax Icord en T-rex cam En Seca3 kaart van canaldigitaal


Guest Fokke-Gerrit
 Share

Recommended Posts

Guest Fokke-Gerrit

Hallo ik heb een humax icord met T-rex cam 4.1 met pred 3,69 er op maar nu heb ik dus om de 15 a 20 min dat beeld stop en zegt dat kanaal gecodeerd is en na 10 a 20 seconden heb ik weer beeld en dat gebeurd elke 15 a 20 min. Is er ook cam die die problemen niet heeft en ook goed werkt in de Humax Icord ?

 

alvast bedankt

Link to post
Share on other sites


Hoi, als je eens goed rondkijkt hier kun je zien dat er mogelijkheden genoeg zijn en dat het probleem alom bekend is.

 

Werkende cammen zijn de matrix reeks met originele software , powercam de aston 1.7 vanaf versie 2.17 en de mediaguard cam van canaldigitaal... en dan ben ik er vast wel een paar vergeten.....

 

 

Groetjes...........

Link to post
Share on other sites

Guest Fokke-Gerrit

Oke bedankt denk dat ik dan maar voor de aston ga daar lees ik het meeste waar het goed mee gaat. Was wel vreemd toen ik de kaart kreeg deed hij het goed maar toen het beeld op zwart ging na 3 weken en nieuwe puls/pakket moest hebben doet hij steeds om 15 a 20 min dat zender gecodeerd is.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.