Ga naar inhoud


[TV] Iemand ervaring met Samsung 933HD met DVB-T?


Skysurfer

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

De Samsung doet het uitstekend op Digitenne al is het zappen niet al te snel bij gecodeerde programma's.

 

Nu heb ik echter nog een vraag:

 

Aangezien deze tv geen 5 volt kan leveren voor de aktieve antenne, zit er tussen de antenne-aansluiting en de aktieve antenne een power inserter gemonteerd. Op de kabel, echter, zitten een paar regionale zenders die ik eigenlijk ook wel af en toe wil bekijken.

Kan ik nu ongestraft de CAI-kabel middels een splitter op de antenne-ingang aansluiten of geeft die 5 volt dan problemen?

Ik had gedacht: de splitter achterin de tv, op de ene uitgang van de splitter de CAI-kabel en op de andere de power inserter met daarop weer de aktieve antenne.

Kan dit?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt geen power insertor op een splitter gebruiken ,je moet deze alleen voor de active ant.gebruiken,CAi en digitenne moet je omschakelen met een Coax ant.schakelaar(handbediening)zo'n katje van een paar € dus splitter heb je niks aan geef allen maar storing,want je kunt geen digitenne en cai aan elkaar kopelen ,ivm interferentie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, het gaat niet...althans deels niet.

Een aantal zenders gaat prima maar met name de publieke zenders Ned.1,2 en 3 vallen helemaal weg bij Digitenne dus die storen in ieder geval.

Het was te proberen.

Dan maar kabeltje oversteken. Ga er niet nog een kastje bijhangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...