peter-nmgn Posted May 30, 2009 Posted May 30, 2009 Hallo, Ben opzoek naar een programma waarmee ik het draadloos internet kan analyseren, oftewel: hoe sterk is het signaal, welke signalen zijn er nog meer in de buurt, etc. etc., welk programma kan ik daar het beste voor nemen? kan nmlk weinig vinden op google. mvg Peter Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
peter-nmgn Posted May 30, 2009 Author Posted May 30, 2009 thanx, inSSIDer werkt goed. Heeft iemand nog een tip om het bereik van mn wifi te vergroten, heb al een Senao 8610 ap. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Ome Merde Posted June 2, 2009 Posted June 2, 2009 met een range extender, de Linksys WRE54G werkt heel goed, volgens mij is dat niet merk afhankelijk. ik heb dit bij zowel bij een Speedtouch als bij een SMC wifi router al eens met succes aan de praat gekregen. zag er vandeweek nog één voorbij zeilen op s4a merDe deze ruimte is te huur
Recommended Posts