Ga naar inhoud


Minimale contractduur?


Menneke

Aanbevolen berichten

Wat is de minimale contractduur bij TV Vlaanderen? Ik vind dit niet meteen terug op hun website... Kan je per maand betalen?

 

Verder nog dit: wat zijn de eenmalige kosten (activering, verkrijgen van smartcard, ...)

 

Alvast bedankt.

 

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vladimirke
Idd. 1 jaar en dat houden ze meteen af, dus je betaalt het eerste jaar in één keer. Daarna is het per maand.



FOUT! Van bij de aanvang kun je kiezen tussen volgende mogelijkheden:

Je betaalt per overschrijving? Dan betaal je vooraf en éénmaal per jaar, en elk jaar opnieuw.
Je betaalt per domiciliëring? Je kan dan kiezen (vanaf de éérste maand) tussen betalen per maand, elke 3 maanden, elke 6 maanden of éénmaal per jaar.

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdy
Je betaalt per domiciliëring? Je kan dan kiezen (vanaf de éérste maand) tussen betalen per maand, elke 3 maanden, elke 6 maanden of éénmaal per jaar.

En is de contractuur dan ook minimaal een jaar?

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vladimirke
Smartcard kost €79 en de activatie €29,95 welke ze aanrekenen bij de eerste factuur.
Alles kan je op hun website lezen.

Inderdaad, nu heb ik het gevonden op http://www.tv-vlaanderen.be/pid_WatkostTVVLAANDEREN.asp

Wel duur, die smartcard. Eigenlijk is de activering dus 108,95 euro.

Interessant dat ze "vergeten" deze prijs te vermelden in hun vergelijkstabel (onderaan die pagina) ...

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Menneke
Origineel bericht van: vladimirke
Smartcard kost €79 en de activatie €29,95 welke ze aanrekenen bij de eerste factuur.
Alles kan je op hun website lezen.

Inderdaad, nu heb ik het gevonden op http://www.tv-vlaanderen.be/pid_WatkostTVVLAANDEREN.asp

Wel duur, die smartcard. Eigenlijk is de activering dus 108,95 euro.

Interessant dat ze "vergeten" deze prijs te vermelden in hun vergelijkstabel (onderaan die pagina) ...


Staat er wel, in klein schrift.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerdy
Origineel bericht van: vladimirke
Idd. 1 jaar en dat houden ze meteen af, dus je betaalt het eerste jaar in één keer. Daarna is het per maand.



FOUT! Van bij de aanvang kun je kiezen tussen volgende mogelijkheden:

Je betaalt per overschrijving? Dan betaal je vooraf en éénmaal per jaar, en elk jaar opnieuw.
Je betaalt per domiciliëring? Je kan dan kiezen (vanaf de éérste maand) tussen betalen per maand, elke 3 maanden, elke 6 maanden of éénmaal per jaar.


Dat is raar, ik heb me online geregistreerd als klant destijds en meteen voor domiciliëring gekozen. Ze hebben daarna zowel de actievatie én het bedrag voor één jaar afgeboekt. Na het eerste jaar gaat het bedrag er nu maandelijks af en ik heb vanaf de registratie als abonnee niks gewijzigd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: vladimirke

Dat is raar, ik heb me online geregistreerd als klant destijds en meteen voor domiciliëring gekozen. Ze hebben daarna zowel de actievatie én het bedrag voor één jaar afgeboekt. Na het eerste jaar gaat het bedrag er nu maandelijks af en ik heb vanaf de registratie als abonnee niks gewijzigd.


Heb je een copie van de overeenkomst? Dan staat daar duidelijk op HOE je zelf gekozen hebt om te betalen want die keuze heb je MOETEN maken bij intekenen...

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...