Ga naar inhoud


partnerbox plugin


the_knarf

Aanbevolen berichten


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik op de 7025 op twee transponders opnames maakm bijvoorbeeld Ned1 en RTL4 kan ik bijvoorbeeld Net5 niet bekijken, dus zou het handig zijn om de remote TV functie van deze plugin te gebruiken.

 

Maar dat lukt dus niet, beeld hakkelt af en toe en geluid valt helemaal weg.

 

Hebben jullie dat ook?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kan dit ook gecombineerd worden met en kabel tuner en een sat tuner? Zit er over te denken om een dm800 bij te kopen en daar een kabel tuner in te stoppen, maar wil ook sat kunnen kijken. Het liefst koop ik een dm8000 maar de prijs en levertijden vallen me erg tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: albertmol
Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: the_knarf
Wat ik me afvraag van deze plugin is: Is het volledig geintegreerd in de timer functie van je dreambox of heb je een appart scherm waarin je dan de planning kunt doen van die "externe" tuner?
Als voorbeeld, ik gebruik nu veel autotimer. Kan autotimer gebruik maken van de tuner in de "Partnerbox"?
Dus eigenlijk, zonder mijn vrouw uit te leggen wat de partnerbox is, wil ik dat ze iets op transponder A en B kan opnemen, iets kijken op transponder C en tijdens reclame transponder C in PIP zetten en ook nog langs transponder D kunnen zappen.

Of heb ik nu een veeleisende vrouw ;-)

@Neptunus, in veel gevallen zal 3 ook wel genoeg zijn, ja.
Gebruik jij deze plugin?


Ik zou zeggen, probeer de plugin eens uit.

Je kunt de plugin altijd nog verwijderen als die niet voldoet.


Ik gebruik deze plugin zelf niet maar het ziet er interessant uit, ik zal het eens proberen.


Deze plugin werkt heel goed op mijn DM800 en partnerbox DM7000. Is niet geintegreerd in de timerfunktie van de DM800
Werkt ongeveer hetzelfde als RemoteTimer op E1 boxen. Als de DM800 iets opneemt is het mogelijk om te streamen vanaf de DM7000. Maar het is gemakkelijker om de DM7000 te laten opnemen via de RemoteTimer.


@Albertmol.
Stomme vraag misschien, maar hoe kom ik in dit menu?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Bij Gemini kom je in het menu door lang op blauw te drukken, in andere images weet ik het niet.


In nabilo blackhole ook (jah, 'k weet het, ben 'vreemd' gegaan en heb m'n signature nog niet aangepast, twijffelaar zeg maar :))

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 'masterbox' is een DM800 met Nab in multiboot. De partnerbox is een 7020 met Darkstar. Netwerk van boxen via router is bekabeld.

Timers zetten gaat goed, maar streamen lukt niet. Gedurende een onderdeel van een seconde heb ik verbinding, maar dan loopt meteen de stream vast. Moet ik nog iets anders dan twisted web en partnerbox installeren op e e n of beide dreamboxen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aardbeì
Origineel bericht van: Neptunus
Bij Gemini kom je in het menu door lang op blauw te drukken, in andere images weet ik het niet.


In nabilo blackhole ook (jah, 'k weet het, ben 'vreemd' gegaan en heb m'n signature nog niet aangepast, twijffelaar zeg maar :))


A ha, een zwevende Image kiezer! :D

Niks mis mee, ik heb Gemini in de flash en Pli en Milo en nog een oudere Gemini in BA.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Origineel bericht van: aardbeì
Origineel bericht van: Neptunus
Bij Gemini kom je in het menu door lang op blauw te drukken, in andere images weet ik het niet.


In nabilo blackhole ook (jah, 'k weet het, ben 'vreemd' gegaan en heb m'n signature nog niet aangepast, twijffelaar zeg maar :))


A ha, een zwevende Image kiezer! :D

Niks mis mee, ik heb Gemini in de flash en Pli en Milo en nog een oudere Gemini in BA.


Ik ben eigenlijk een fervent Gemini aanhanger, daar gaat het meeste me het makkelijkst af
Maar... ben Formule 1 aanhanger, FTA op BBC, dus je raadt het al, wilde BBC EPG ook hebben.

Nabilo heeft EPG voor BBC prima voor elkaar.

Heb het nu als volgt opgelost:
1. Eerst download ik 's-nachts een EPG.DAT (de ext.epg.dat)
2. Die plaats ik op mijn hdd
3. Vervolgens laat ik Nabilo een Enigma herstart doen (blijf maar ellende houden met andere herstart manieren, vraag me niet waarom)
4. En als laatste laat ik Nabilo de sky-uk EPG binnenhalen

Als het wat rustiger is in driverland zodat ik minder gedoe heb met BA als ik met images aan de gang wil dan ga ik naar Milo en de nieuwste Gemini van dat moment kijken, maar nu even niet druk, druk, megadruk...

De Partner-box plugin is ook hier in gebruik trouwens, errug leuke plugin, ik gebruik 'm met veel plezier icm DM600 met Gemini erop

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het topic van Arnold over de externe EPG leest kom je sites tegen waar je de bestanden zo vanaf kan plukken en dan handmatig in de box zetten.

 

Telnet

init 4

dan via ftp het bestand uploaden

init 3

 

en je epg van pakweg de komende 5 dagen zit erin!

 

Ga je voor de Milo (in mijn ogen de meest complete want bijvoorbeeld ook de fantastische Suomipoeka plugin in de feed) dan kan je de bestanden rechtstreeks en vrij snel binnenhalen.

 

succes!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Offtopic:

@Aardbei, ik heb ook een tijdje verschillende problemen gehad met de web-based epg download tools (o.a. die van Arnold)

Ik heb alles er af gegooid en neem nu iedere ochtend een half uurtje iets op (scheduled natuurlijk) op BBC1, hierdoor is mijn epg altijd gevuld.

Nu moet ik alleen nog uitzoeken hoe ik bijvoorbeeld naar /dev/null kan opnemen zodat ik niet handmatig deze opnamen moet verwijderen, maar dat is zorg voor later,veel te mooi weer nu ;-).

 

gr, Frank

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

een vraagje moet ik naast de partnerbox nog iets anders installeren want ik heb al alles geprobeerd en krijg geen beeld wel de timers dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...