Ga naar inhoud


[TF7710PVR] Powercam updaten met TF7710HDPVR


Frans3

Aanbevolen berichten

Aan de hand van de reacties lijkt het er op dat het met de TF7710HDPVR niet mogelijk is de Powercam te updaten. Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag weer eens geprobeerd, zonder resultaat.

 

@pinq:

Heb jij de cam geupdated met een TF7710HDPVR of met een andere receiver?

 

Reacties van anderen of het het wel of niet lukt en met welke receiver zijn welkom!

Topfield TF7710HDPVR (23331-7.00.39) - Powercam Pro (2.0) CD cam - Astra 1 en 3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met een TF7710HDPVR. Drie verschillende PowerCam's en meerdere updates. Heb precies hetzelfde gehad. Gewoon blijven proberen, het muntje moet eens vallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb maanden geleden de update gedaan met mijn TF7710HD PVR zonder problemen.Ik heb toen wel een andere frequentie gebruikt (Hotbird 12092 H tp 69 )Ik heb volgende engelstalige tekst nog bewaard en weet niet of u dat zal verderhelpen.

 

(Instructions for upgrading your PowerCam or PowerCam Pro

1.Select a channel on the transponder Hotbird 12092 H tp 69

You can visualize the progression of the remote loading in the menu "upgrade" of your decoder. The version of your PowerCAM or PowerCam Pro is now: HD2.0 The new version software HD2.0 of the powercam is available since January 14, 2008. The purpose of this version is to improve multi-decoding with the decoders professionels. Solve the problem with charts MTV (German), TVN (Poland), RED Light, CSlink(Czech-slovakia)

 

TF7710HDPVR(HD Western digital Sata II 16MB 500GB)- Aston modue 2.26 met TVV - Astra 1/2/3/hotbird/eurobird 1/eurobird 9A

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...