Ga naar inhoud


wie ervaring met multi connect beugel Inverto?


Gast m.boretti

Aanbevolen berichten

Gast m.boretti

Wie heeft er ervaring met de multi connect beugel van inverto?

Ik wil deze op mijn bestaande Archsat schotel (78 cm) bij mijn huis in Frankrijk zetten.

Past deze op de Archsat schotel? En dan bedoel ik niet de montage, want deze gaat aan de LNB, maar wordt het signaal van de schotel wel goed gericht richting LNB's?

Ten tweede lees ik dat er 4 LNB's op aangesloten kunnen worden, maar ik lees nergens op welke afstand de LNB's gezet kunnen worden.

Mijn idee is: Astra 2-Astra 3-Astra 1 en een vierde.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

Zie hier pag 26

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...Tri#Post1612915

 

Heb de astra3 lnb in het midden zitten. Dus ontvang nu astra1,2,3. Heb helaas geen vrijzicht voor de hotbird positie.

Heb geen last van uitval. Het geheel komt wel een beetje iel over. De orginele triax beugel lijkt me stabieler. I.c.m. een draaibare opstelling lijkt me de beugel niet stabiel genoeg. Iemand heeft daarover hier ook al een draadje lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

De bedoeling is om die beugel op mijn schotel in Frankrijk te zetten.

De eerste de beste satzaak is daar 70 km verderop, dus ik neem liever iets kleins mee uit Nederland.

En een schotel meenemen in het vliegtuig gaat (nog) niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de beugel zit een schaalverdeling voor zowel 60 als 80 cm schotels. Die beugel zit in een doosje van 36 x 7x3 cm dus die kun je makkelijk meenemen. Juist doordat de LNB's smal zijn kun je satellieten die dicht bij elkaar staan toch nog ontvangen. Bovendien heb jij op de 78 cm schotel nog meer ruimte voor die LNB's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hem sins kort werkt zeer goed ik gebruik hem voor astra 1 2 3 en HB,zelfs bij slecht weer zo als nu.uit richten met een sat finder is heel eenvoudig.

 

----------------

johan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn multi connect setje na enkele dagen weggedaan. Waarom zul je je afvragen:

 

- Setje is niet erg geschikt voor een grotere schotel dan 88cm

- Bij een draaibare opstelling rammelt de beugel aan alle kanten en blijven de LNB's niet 100% goed in positie.

 

Ik denk dat het een erg goed setje is voor reguliere maat schotel met een vaste opstelling voor mij was het helaas geen succes. Heb nu een universele multifeedbeugel met (nu nog) 1 inverto black ultra twin en 2 edision twins.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Zoals ik al eerder zei, de multiconnect beugel is voor mijn schoten in Frankrijk.

Zo te zien voldoet die beugel goed voor een vaste opstelling.

Ik had er natuurlijk zelf op kunnen komen om te Goochelen op Inverto multiconnect + test.

Ik heb veel goede info gevonden en ga de beugel en LNB's aanschaffen.

Ik laat nog wel weten wat de resultaten zijn.

Bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...