Ga naar inhoud


[MAGIC MODULE] MM freezes met ucas 3.0


Aanbevolen berichten

Ik heb dit weekend op mijn oude MM ucas 3.0 geprogd om de seca 3 kaart te kunnen gebruiken, alles werkt naar behoren, alleen treden er nu freezes op. De MM wordt gebruikt in een Xtreme str waarin nog Penta 1,20 staat. Omdat ik geen add on heb voor mijn CAS 2 om de Xtreme zelf te proggen met ucas 3.0 gebruik ik de MM.

Iemand enig idee hoe dit kan en hoe te verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de penta 1.20 niet meer nodig hebt kun je de interne cam van de Extreme natuurlijk in Dreamload zetten dan zal het wel opgelost zijn.

Zo uit mijn hoofd was met de gewone software op de Extreme de pincode 0317. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die moet je via het common interface menu uitschakelen ik dacht zoiets van "prepare for loading"of zoiets.

Bij mijn weten freez de ucas niet dus waarschijnlijk komt dat door de penta die er in staat. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al even gekeken, maar ik ken de pincode niet. SW is een DBC 911 versie (of iets dergelijks) en ik moet slechts 3 cijfers ingeven. Ik denk dat ik eerst de originele STR software moet proggen in de Xtreme en dan via het CI menu moet proberen hem in dreamload te zetten met 0317 als pincode.

Of heeft iemand een beter idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, nieuwe SW geplaatst (origineel STR) en het is gelukt interne CAM in dreamload te zetten. Ik moet nu de diverse instellingen terugzetten, maar dit lukt niet omdat ik de goede 4 cijferige pincode niet heb. Ik heb alle bekende geprobeerd.

Iemand een tip???

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Hallo beste, zou jij misschien dat bestandje ucas3.0 niet willen doormailen. Ik zoek me al een tijdje te pletter om mijn matrix reborn behoorlijk te doen werken met TVV (TV-Vlaanderen)en op het internet is de 3.0 of 3.1 niet meer te rapen. AUB ?

Bedankt bij voorbaat

Camiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: miele
Hallo beste, zou jij misschien dat bestandje ucas3.0 niet willen doormailen.


Nou met een beetje zoeken is ucas 3.0 nog wel te vinden!
Maar wil je dat op een Reborn zetten daar moet toch Zcas op de Zcas staat hier in het topic en de ucas 3.0 hier, er onder hangt een handleiding maar dat is als je via de laptop wilt proggen maar dan moet je wel een antieke laptop hebben wil dat lukken.

En nee als je het niet wist HD kanalen werken niet op de Reborn en Ucas. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...