Ga naar inhoud


zal me ook eens voorstellen.


bassochist

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Con
Het grote Con van Dale . . .

Bassochist;
1 iemand die helemaal idolaat is van basgitaren
2 iemand die helemaal opgaat in de laagste tonen
3 iemand die valt op Bassie

Welkom.
Waarom niet gelijk draaibaar, dan ook BBC en Britain got talent.

HG CC


ik ga idd helemaal op in de laagste tonen, het liefst zo laag mogelijk en snel opvolgend.

nee ik val niet op bassie.

hoe dat ik aan die nick kom? heb ik van mijn collega's gekregen, heb een tijdje op wat feestjes gedraait bij mensen thuis, en er was al een dj met de naam massochist dus een collega kwam met dit aanzetten, en daar hou je dan gewoon aan vast.



Origineel bericht van: SalimRMAF
Hey Bassocist. :D

Leuk om te zien dat wij ongeveer hetzelfde zijn. blush

Bijna 21, ergens in Brabant, wilt HD ontvangen, geen zin in teveel betalen, een een Dreambox? Hell no!!! Teveel "ellende" vind ik. eek

(*****) = Heb ik
(*****)* = wil ik

-topfield 7700 hsci hd ontvanger (zilver , 200 Euro inc verzenden)- 4 stuks alps single lnb's (2X alps, 2x Inverto)
- powercam pro ci module (WAAROM?)- maximum digiality disceqc switch 4/1 (Heb ik ook)
- muurbeugel 30cm
- visiosat g4 quadro (Heb ik ook,, donkergrijs) cool
- canal digitaal startpakket
- en dan nog de nodige aansluitmaterialen


Ik moet alleen nog een Topfield halen,. Ik raad je aan om de nieuwste LNB's te halen van Inverto Black. Qua kabels heb ik Hirchman Koka. Zo een beetje wat er is.

Vertel me effe meer over je CAM. wink


powercam module weet ik niet waarom ik 'm gekozen heb, heb op andere fora gelezen en advies van een satelliet winkel dat dit toch 1 van de betere is die fatsoenlijk werkt.

passen die lnb's ook fatsoenlijk naast elkaar in een visosat g3d (quadro) schijnt dat de ruimte nogal beperkt is en die alps zijn lekker smal.

mijn kabel die ik nu heb gelegd is van belden, het is van die stugge grondkabel, omdat het toch onder de kruipruimte ligt, en deze was makkelijk onder de kruipruimte te leggen zonder dat ik op mijn buik door het puin hoefde te buikschuiven.

Using IE 6 on the internet is like urinating in a public swimming pool. It's rude, there's no excuse for it,

and anyone who does it should be ashamed of themselves.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ow ja die Belden is ook wel goed.

 

Dan raad ik 2X Inverto aan voor de buitenste LNB's , en 2 Alps voor de binnenste: zo heb ik het, en het past perfect. Ik vind het nog mooi ook!

Xtrend ET7500 - Visiosat G4D Quadro9 - 13 - 19.2 - 23.5 - 28 - 36

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...