Ga naar inhoud


contant geld storten


freaky

Aanbevolen berichten

Als ik contant geld stort bij het ing loket hoelang duurt het dan voordat de begunstigde zijn geld heeft.

 

Of kun je ook contant geld storten op een paypall account??

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn ervaring met INg is dat het bij deze bank altijd wat langer duurt dan bij andere banken.

 

Mijn advies zou zijn om een spoedoverboeking te doen als het geld echt snel op de rekening van de tegenpartij moet staan.

 

Met een spoedoverboeking staat het binnen enkele uurtjes erop.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betalen via elektronisch bankieren gaat zeer snel. Het geld wordt direkt van je bankrekening afgeschreven en bij de begunstigde gelijktijdig bijgeschreven. Als je het geld stort bij de bank van de begunstigde staat dit geld ook direkt op z'n bankrekening.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de begunstigde zelf ook bij de ING bankiert, dan heeft hij het geld in principe de volgende werkdag. Hou er alleen rekening mee dat sommige banken kosten rekenen voor het contact geld storten op andermans rekening...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moest naar een begunstigde in Hongkong. Nu dat kun je dus gewoon vergeten je kunt je geld dus alleen storten op je eigen rekening en dan pas naar een rekening in het buitenland. Het kan wel naar een rekening in nederland.

Je kunt op het Gwk dus volgens de medewerkers daar alleen geld storten naar een persoon en niet naar een rekening. Maar dat wordt op de site niet zo uitgelegd.

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu koop ik regelmatig iets in China of Hongkong en ik betaal altijd met paypal ze rekenen een niet al te beste wisselkoers van € naar $ maar de rest gaat het prima.

Je moet wel zelf een paypal account hebben en daar zal het bij jou wel mis gaan.

 

Een optie is dan iemand zoeken met een paypal account die kontant geld geven en dat die het overmaakt. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Als de begunstigde zelf ook bij de ING bankiert, dan heeft hij het geld in principe de volgende werkdag. Hou er alleen rekening mee dat sommige banken kosten rekenen voor het contact geld storten op andermans rekening...


Sterker nog, ze rekenen zelfs 15 euro voor het storten van contant geld op eigen rekening(zakelijke rekening)


Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Agent Mike
Origineel bericht van: dr88
Betalen via elektronisch bankieren gaat zeer snel. Het geld wordt direkt van je bankrekening afgeschreven


klopt..

Origineel bericht van: dr88

en bij de begunstigde gelijktijdig bijgeschreven.


klopt niet..
bij de zelfde bank is het wellicht in enkele minuten, maar naar een andere bank toe kan tot een 1 dag duren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: freaky
Als ik contant geld stort bij het ing loket hoelang duurt het dan voordat de begunstigde zijn geld heeft.

Of kun je ook contant geld storten op een paypall account??


Volgens mij mag je op dit moment nog blij zijn dat je geld kan en mag storten. Kijk maar eens naar deze topic .

On topic: is het geld inmiddels al aangekomen en hoelang heeft het dan geduurt ? Ik wil namelijk in de toekomst ook geld gaan overmaken naar een Amerikaans account indien mogelijk !

mvgr,
djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...