Ga naar inhoud


[DVB-S2 Scannen] Geen DVB-S2 ontvanger asl feedhunter en toch scannen op deze signalen.


Snuffer

Aanbevolen berichten

Er kwamen steeds meer vragen van feedhunters hoe dit nu te doen geen DVB-S2 ontvanger maar toch die signalen wel willen gaan zoeken.

Ik heb eens gekeken en denk dat dit het meest simpele is.

Het gaat als volgt.

Je zoekt al dan niet in groeps verband de fed forums af om zoveel magelijk freq. etc te vinden nu maak je een .ini lijst en zet deze in DVBDream

Noem hem b.v 5 Oost-S2 door het tooltje yTpSpaek te gebruiken scand hij deze freq of en maakt hier een lijst van zodat je meteen kan zien welke freq. active zijn.

Tevens kan je hem dat direct openen.

Niet de mooiste en simpelste manier maar ach iets is beter dan niets

 

Suc6

 

Ron

 

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Ron,

 

Zeer mooie oplossing. Toch wil ik nog even wijzen op het feit dat er wel degelijk een paar S2 blindscanontvangers zijn waaronder de Clarketech 5000 combo plus. Helaas heeft deze nog wel zijn nukken aangezien het scannen slechts met stapjes van 4mhz gaat en als gevolg hiervan het scannen aardig traag gaat (22minuten bijvoorbeeld op de W2A).

 

Vervelend als je dus een heel sat wilt afscannen maar ik heb bijna iedere dag wel prijs op de enex paths waarbinnen diverse SNG's van RTL (o.a. voor RTLZ en editie NL) actief zijn. Het aangeven van een frequentiebereik is dus al wel mogelijk.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze info is te zien

 

Lukt dus het fototje niet jammer er is ook een screen shot te maken van alle freq met hun signaal een soort van analyser dus.

 

 

Jack dat is jammer ja zolang maar er is hoop even geduld ik hoop volgende week iets te kunnen laten zien.

de 4MHz stappen is het punt niet de Tuner geeft het probleem.

502.txt

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zouden ze moeten oplossen dan????

ALs je geen DVB-S2 ontvanger hebt is dit alleen op te lossen door een andere ontvanger te kopen maar er komen in de aankomende weken diverse machines op de markt dus voor dat je er straks 3 heb staan en dan pas een goede is dit een mooie tussen oplossing.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die willen niet ik heb die macjine hier gehad vanhun om te testen voor feedhunter ik heb toen gewezen op dit probleem maar ze hebben dat naast hun neergelegd.

 

Maar wees gerust ik hoop de volgende week iets te kunnen laten zien wat wel voldoet.

 

 

We wijken af dus. en zeker geen feed eigenlijk alleen info voor feedhunters.

TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...