Ga naar inhoud


[Televisie] Nieuwe zenders per 1 juli


JW R

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
En dan is David Letterman ook te zien. Daar vragen hier geregeld eens mensen naar.


Zodra Het Gesprek Keith Olberman onder contract neemt ben ik wel geinteresseerd, anders scan ik hem niet eens in wink

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Littlesat
In het oosten van het land waar de kabel niet zo uitgebreid licht is er veel interesse voor Schlager-TV. Vandaar(!)


Yups het land van de piratenzenders, daar zal waarschijnlijk wel belangstelling zijn, net als in het noorden van het land.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zit er dan geen fta duitse zender in de lucht?

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Nog even en ze zetten TRT in Seca 3 in het familiepakket

Op de kabel is dat nodig in Nagravision of Irdeto... Maar op de schotel heb je die al gratis FTA als je de schotel richt op de juiste satelliet ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk smaken verschillen

 

maar laat canal digital eens de muziekzenders in dolby digital uitzenden en de film kanalen in 5.1

 

ipv muziek zenders waar (bijna)niemand zit op te wachten

Volgens mij zenden zelfs de ooster buren de schlagertv in dolby digital 2.0 uit.

 

ik denk kwaliteit en niet qauntiteit

 

50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bongo
Natuurlijk smaken verschillen

maar laat canal digital eens de muziekzenders in dolby digital uitzenden en de film kanalen in 5.1

ipv muziek zenders waar (bijna)niemand zit op te wachten
Volgens mij zenden zelfs de ooster buren de schlagertv in dolby digital 2.0 uit.

ik denk kwaliteit en niet qauntiteit


Als er door de aanbieder bij de muziekkanalen geen 5.1 wordt doorgegeven, kan CDS dat natuulijk er niet bij toveren. Of zit het er origineel wel bij?

Bij MTVNHD in ieder geval wel en dat geeft CDS ook door.

Bij de Film1 zenders wordt geen Dolby 5.1 meegezonden. Alleen bij Film1 HD en die geeft CDS nu eenmaal niet door.

En "Dolby Digital 2.0", dat is toch gewoon stereo? Of zie ik ze nu vliegen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo en Caiway geven Film1-HD wél door dus zó hoog zal de vergoeding die UPC (Chellomedia) vraagt voor Film1-HD en Sport1-HD niet zijn.

 

Ik denk dat het probleem eerder ligt aan het feit dat CDS extra transponderruimte af zal moeten huren maar daar geen zin in heeft aangezien men dit niet kan doorberekenen aan de klant (de bestaande Film1/Sport1 abonnee's betalen namelijk al 20 euro per maand, net zo veel als de kabelabonnee's. Beetje raar als CDS daar 5 euro bovenop moet gooien en dus duurder wordt dan de kabel, om uit de kosten te komen. Dan breekt geheid de hel weer uit bij iedereen smirk ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dj33333
dat ligt aan upc dat canaldigitaal film1 niet hd kan doorgeven die vragen extra geld weer daarvoor

Dat klopt niet. iirc hoefde CDS niet extra te betalen voor Film1 HD, maar voorwaarde is wel dat abonnees niets extra hoeven te betalen. En daar voelde CDS blijkbaar niks voor, die willen extra innen voor HD.

Nu kost Film1Sport1 bij CDS al €20 terwijl je het bij de kabel los voor 15 euro kan abonneren (Sport1 heb ik 0,0 behoefte aan) maar die €5 extra is toch niet genoeg gebleken om het HD kanaal ook door te kunnen geven.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Origineel bericht van: dj33333
dat ligt aan upc dat canaldigitaal film1 niet hd kan doorgeven die vragen extra geld weer daarvoor

Dat klopt niet. iirc hoefde CDS niet extra te betalen voor Film1 HD, maar voorwaarde is wel dat abonnees niets extra hoeven te betalen. En daar voelde CDS blijkbaar niks voor, die willen extra innen voor HD.


Zo heb ik het nog nooit ergens gelezen maar is zeer interessant. CDS zou dus per vandaag Film1-HD (en Sport1-HD) kunnen toevoegen maar mag dat alleen van Chellomedia als CDS de prijs voor een abonnement niet verhoogd.
Dat strookt min of meer met wat ik al zei door te stellen dat CDS tranponderruimte zal af moeten gaan huren voor iets wat niets oplevert, dus vindt men het niet interessant.

Aan de andere kant zal CDS moeten beseffen dat het doorgeven van Film1-HD en Sport1-HD ze in eerste instantie geld kost, maar dit goedgemaakt zal worden door (waarschijnlijk) een grote toestroom nieuwe Film1/Sport1 abonnee's.

Maar ja, dat heb je hè als de toko wordt gerund door een investeringsbedrijf: die willen resultaat zien op korte termijn. Echt dood- en doozonde dat CDS niet gewoon in handen is van een "normaal" bedrijf met lange termijnsvisie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hun werkwijze kost ze hoe dan ook centen. Ik heb na een jaar of 15 heel die Film1, de HD kanalen en nog wat rommel er uit gelazerd. Heb nu het basispakket voor 9,50 euro en dat bevalt uitstekend. Heb het na een paar maanden nog geen dag gemist. Voorheen betaalde ik iets meer dan 54 euro per maand. Van het verschil koop ik zo af en toe wel een DVD of een Blu-Ray.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pinq
Voorheen betaalde ik iets meer dan 54 euro per maand.


Een waanzinnig bedrag pinq! Komt er op neer dat je maandelijks een slordige 120 ouderwetse florijnen mag neertellen en die maanden zijn helaas heel snel om. Als je gaat kijken hoeveel zenders je daarvoor nou net hebt, vind ik het een enorm bedrag wat je neer moet leggen om bij de gratie gods een paar extra kanalen te mogen bekijken. Om het maar eens te zeggen:

De tarieven van CDS zijn nogal buiten proporties wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...