Ga naar inhoud


Zoek een werkende incubuscamd 0.85 file


joop001

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb nu diverse malen geprobeerd om incubus 0.85 handmatig in te voeren in de enterprise flash image.

 

Momenteel gebruik 0.82 en dat draait. Echter ik zou graag de 0.85 testen. Het lukt mij om de conf en de prio op de juiste plaats te krijgen en aan de praat. Oude verwijderd en nieuwe geplaatst en dan draait het onder 0.82

 

Echter het gaat fout als ik de file incubusCamd in de var/bin map plaats. Ik heb daarvoor de sh4 e2 file gerenamed (Extentie sh4e2 verwijderd)naar incubusCamd en deze in de map var/bin geplaatst en deze de waarde 755 gegeven.

 

Wat dan gebeurd is dat ik bij het opstarten zie dat de kathrein de cam op te starten en dan verschijnt vervolgens de mededeling no activ cam. Plaats ik op dezelfde wijze vervolgens de 0.82 of 0.83 versie terug dan gaat het wel goed.

 

Mijn conclusie is dus dat ik waarschijnlijk iets fout doe bij het hernoemen oid. Echter wat is voor mij een hele grote vraag.

 

Daarom de vraag hier heeft iemand een werkend exemplaar voor mij of enig idee waar ik de fout in ga?

 

Alvast bedankt groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik dacht dus inderdaad ook dat ik dit had gedaan. Echter bij mij geeft het geen resultaat. Ik denk ook niet zozeer dat het aan de incubuscamd ligt maar dat het aan mij ligt.

 

Wat ik heb gedaan komt dus overeen met wat ik de vorige keer heb gedaan met de gekregen 0.82 versie. Dat werkte toen ook direct goed. Ik neem dan ook aan dat het fout in het hernoemen, alleen de vraag is waar. Daarom heb ik ook hierboven aangegeven wat ik heb gedaan.

 

Kort hernhaald heb ik dit gedaan, Emu gedownload, uitgepakt, sh4 e2 versie de extensie weggehaald, oude versie verwijderd en vervolgens gelijk de nieuwe versie op de goede plaats gezet en de juiste waarde gegeven. Resultaat geen beeld. Vervolgens nieuwe weg oude terug en hup gelijk beeld. Dus ja, waar maak ik de fout?

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt denk ik de bestandsrechten niet goed staan. In unix/linux kun je per file lees/schrijf en execute rechter toekennen. Waarschijnlijk heeft de file geen execute rechten. Dit kun je wijzigen via een telnet sessie: "chmod 755 filename". Of via total commander (daar heet het atributen geloof ik). Er zijn vast veel meer proggies die dat kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Ik begrijp ook niet dat je in de var/bin map zit.

Dit staat normaal in een dreambox.

In de kathrein is dit de var/emu.

In deze map zou ook de sh4 e2 versie moeten staan.

Als je daar een andere in zou willen zetten dan doe ik dat altijd op deze manier.

De incubus even stop zetten in het menu.

Dan met de ftp server er op de (sh4 e2 versie in de map var/emu)gaan staan en delete.

Vervolgens schrijf ik de sh4 e2 versie er in waar ik mee wil draaien en weer 755 zetten.

Dit werkt hier altijd.

Succes

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Paul,

 

Bedankt. Dit loopt dus wel. Ik weet niet wat het verschil is, maar gedaan zoals eerder omschreven en nu dus wel het gewenste resultaat.

 

Een wondere wereld lijkt mij, maar ik denk dus dat ik ergens een fout maak bij het omzetten van de gedownloade files. Maar nu de vraag waar.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toppert,

 

Ik begrijp ook het door jullie gesignaleerde verschil niet. Maar zoals je ziet werkt het wel met de file van Paul. Ik denk dat het verschil in de image zit waar je het een en ander plaatst. Ik gebruik de flash versie van enterprise van mei.

 

Maar wellicht dat een van de experts hier iets over zou willen zeggen. Daar leren we dan allemaal weer van.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ja sorry Joop

Ik had er geen rekening mee gehouden dat je met de flash draait

Ben blij voor je dat alles nu wel werkt

Groetjes

VU+ Duo 1TB HDD met Pli Image
Mutant 1200HD met Pli image
Multytenne 45 + 110cm schotel met triple lnb
Philips 37pfl9603

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Toppert,

 

Bedankt voor de gelukswensen.

 

Maar moet ik uit jouw opmerking begrijpen dat bij de Barry Allen versies van de Images de benodigde hulpmiddelen op een andere plaats moeten worden geplaatst dan bij de Flash versies?

 

Groeten,

Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel vreemd dat je elke keer problemen hebt het het uitpakken en/of renamen van het bestandje

ik heb zelf de orgineel geposte incubuscamd gebruikt deze hernoemd en werkte ineens

ik denk eerder dat het aan de software ligt waarmee je het bestandje uitpakt, zelf gebruik ik winrar hiervoor

 

bij mij loopt incubuscamd nog steeds regelmatig vast waardoor

heel mijn kathrein hangt (zonder incubuscamd geen problemen)

dus ligt niet aan mijn image

 

 

Collector

 

nokia mediamaster 9600

Kathrein UFS-910 e2 AAF

dreambox 500

Dreambox 7000 darkstar2

dreambox 8000 openPLi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Collector

 

Bedankt voor de reactie ik zal eens gaan kijken waar het fout gaat. Ik pak het e.e.a. uit met het uitpak instrument dat in xp zit. Daar pak ik altijd alles mee uit en dat gaf eigenlijk nooit geen problemen. Zo ging het ook nu goed met de file paul en hup dat werkt ook gelijk. Daarom denk ik dat ik iets fout doe.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

@collector,

 

Bedankt voor je opmerking over het gebruik van winrar. Ik heb dit geprobeerd met de nieuwe incubus 0,86. Alles gedaan zoals ik altijd doe en wat denk je? Het resultaat is in 1 keer 100 punten.

 

Het probleem zat dus in het programma wat ik gebruik voor het uitpakken van het bestandje. Wat kan het leven dus heerlijk simpel zijn.

 

Wat betreft de 0.86 versie die lijkt goed te draaien en weer iets sneller te zijn in het zappen. Dus de ontwikkelingen gaan de goede kant uit naar mijn idee.

 

Groeten Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...