Ga naar inhoud


Of we maar even 1100euro willen bijbetalen v. netwerk Nuon


alx

Aanbevolen berichten

Vandaag mochten we 3 facturen onvangen van Nuon Customer Care

Service. Ze weten niet eens wat customercare is!

Ze doen de invordering voor Liander?? We hebben allang betaald aan Cogas , incl. netwerkbeheer.

Nu zijn we al veel gewend van Nuon. Per slot rekenen ze al 30 jaar, per jaar al zo'n 200 euro aan de warmwatervoorziening te veel. Naar mijn mening mogen ze geen belastingen doen, die al meer dan 2 jaar oud zijn. Het zal wel weer veel moeite kosten en ergernis om e.e.a. weer recht te breien. Wat kom je toch veel incompetentie tegen bij die z.g. nutsbedrijven.

Ze zijn nuts.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben niet echt van plan die kosten nogmaals te betalen!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met transport kosten is de laatste tijd veel veranderd.

Afhangkelijk van de grote van je gasmeter wordt je

ingedeeld als groot verbruiker.

Verder betaal je dan transport kosten over de capaciteit

van je meter en niet over je gas verbruik !

 

Scan eens de fakturen en zet ze bij je posting dan kunnen we

beter antwoorden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alx
Vandaag mochten we 3 facturen onvangen van Nuon Customer Care
Service. Ze weten niet eens wat customercare is!

Ze zijn nuts.

Idd de customer whatever van Nuon is waardeloos, alleen om die reden ga ik er nu weg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jepe
Origineel bericht van: alx
Vandaag mochten we 3 facturen onvangen van Nuon Customer Care
Service. Ze weten niet eens wat customercare is!

Ze zijn nuts.

Idd de customer whatever van Nuon is waardeloos, alleen om die reden ga ik er nu weg.

Van gas/stroom leverancier kan je wisselen ,maar van het
netwerk(leverancier) kan je niet wisselen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is helaas waar. Ook onze stadsverwarming is- en blijft in handen van Nuon. Dat is waar ze ons al 30 jaar bestelen.

Zie dat maar terug te krijgen.

@ pukje

We hebben geen gas!

De betalingen netbeheer zijn gedaan aan onze leverancier

Cogas/Electrabel.

Dat zouden we dus moeten terugontvangen. 2 keer betalen lijkt

me gek.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kreeg ik (telefonisch) de toezegging van Electrabel,

dat ze me zullen crediteren voor alle betaalde netbeheerkosten!

Nu nog afwachten of ze me zullen betalen of gaan verrekenen met toekomstige facturen. Dat gebeurt ook nog weleens.

 

Helaas ben ik een groot deel van mijn tijd bezig fouten van

bedrijven te corrigeren. Zonder enige compensatie van tijd, stress en/of kosten. De wetgever doet daar helemaal niets aan.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...