Ga naar inhoud


[AZBox HD] Firmware 0.9.2371


Jap

Aanbevolen berichten

Release Notes 0.9.2371

 

Fixed

 

- From software 2163 wifi wep 64/128bit doesn't work anymore.

 

Fixed

 

- At HDMI mode -> changing the display format (fullscreen, Pillarbox, Pan & Scan),

 

the video resolution changes to 576p - the output matches no longer with video-resolution in settings.

 

Fixed

 

- SCART -> the output is generally Macrovision protected, even at programs that are not protected.

 

So Recordings via Scart are not possible.

 

Fixed

 

- SCART -> If you choose RGB-Signal, you have no output on HDMI at the same time

 

Fixed

 

- SCART -> Changes at display format will lead to green-screen followed with picture loss - reboot required!

 

Fixed

 

- AT network Services Menu - The displayed name is the current status,

 

therefore please rename in activated (instead of activate) and disabled (instead of disable)

 

Fixed

 

- USALS-Settings are deleted after reboot

 

Fixed

 

- Subtitles are not in accordance with the spoken sentence, they stay until the next subtitle appears.

 

The subtitle fits naturally no longer the situation. They should disappear

 

Fixed

 

- AzBox loose memory of historical navigation when change favorite folder or when jump between satellites

 

Fixed

 

- When you delete channels from the genre lists, the channel will be completely erased, not just the genre-labeling

 

Fixed

 

- In MKVs should be used the yellow button to change the sound, and Red button to select over Subtitles, as in TV menu,

 

instead of clicking through.

 

Fixed

 

- VOB Files are not working(File extension should be .vob)

 

Fixed

 

- If you enter text which is longer than entry field, you can't see what you are entering, because text doesn't scroll

 

Fixed

 

- Renaming files in ftp is buggy, if you do rename in detail menu for a file which is on ftp.

 

You can't exit the rename option only with home button

 

Fixed

 

- YOUTUBE: Timeline works not properly - longer as necessary

 

Added

 

- When adding a record from EPG, at reserved recording list there is no option to edit the timing.

 

(Like start X minutes before and stop Y minutes later, from the EPG time)

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vandaag geprobeerd. De MKV's waar ie voorheen not supported zei doen het nu ook. Ehter heb ik bij een aantal geen geluid meer, waar ik dat voorheen (2163) wel had. Volgens mij zijn dat DTS filpjes, maar die hebben het wel gedaan via HDMI.

 

Verder werkt pillarbox nu wel goed.

 

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

LAN werkt gewoon. Ik kan gewoon filmpjes van m'n PC afspelen. Wifi weet ik niet, want dat heb ik niet.

 

Maar dat DTS niet meer werkt is wel balen. Werkte bij 2268 overigens ook niet maar bij 2163 wel. Dat wil ik wel graag terug cry.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik had de nieuwe img van 2032 naar 2371 ,via internet, overgezet en kreeg vervolgens prima beeld.

Vervolgens heb ik in het systeem internet bedraad gewijzigd in wifi omdat wifi niet goed wilde werken onder de voorlaatste img en heb toen de lan verwijderd.

Vreemd was dat de HD niet meer zichtbaar was in mijn azbox. Wel onder ftp zag ik de harde schijf??

 

Vervolgens waren alle systeem gegevens weg en bleef de az bij reboot steeds staan op azbox en startte wederom op in deze cyclus.

Toen maar deze versie op stick gezet en laten opbooten.

Laadt de versie wel in, echter de az gaat niet verder dan opstartscherm azbox??

Wat kan ik nu nog doen??

 

John

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zet de 2032 op usb en reset de box. Ga terug naar 2032. Daarna kun je via internet de nieuwe software laden. Ik had hem al getest en kwam gelijk het wifi internet probleem tegen. Ook zag hij de hd niet meer. Toch lees ik op andere forums dat alles werkt.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liberte,

 

Bedankt voor je reaktie.

 

Ben de 2032 weer aan het downloaden om op mijn stick te zetten.

Hoop dat ik dan weer een connectie krijg.

 

Ik was ook in de veronderstelling dat wifi weer werkte.

Met beide geactiveerd zag ik het mac adres voor de wifi, dus ik dacht, bedraad eruit en via wifi en vervolgens geen HD meer.

 

Heb jij het naderhand toch wel werkend gekregen na de 2032 en de nieuwste img? Of toch bedraad houden?

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jap
Maar dat DTS niet meer werkt is wel balen. Werkte bij 2268 overigens ook niet maar bij 2163 wel. Dat wil ik wel graag terug cry.


Net een mailtje van AZBox support gehad dat ze dit inderdaad nog gaan oplossen. Dus maar weer even afwachten. laugh

Origineel bericht van: AZBox support
We are having some problem with this driver, but soon will be working again.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo az,

Ik heb de nieuwe img van 2032 naar 2371 ,via internet, overgezet kan helaas niet meer inloggen met root-azbox.

Is dit verandert ?

 

Tevens dit geprobeert,zonder succes:

1 - Back-up je eigen instellingen

2 - Voor de fw upgrade ff een data reset (fabrieks instellingen) uitvoeren.

3 - Na de fw upgrade eerst weer ff een data reset cq fabrieks instellingen uitvoeren voordat je alle instellingen weer zet zoals je wenst.

Welke bestanden moet ik eigenlijk back-uppen buiten mijn Kanaal settings om?

 

Groeten xsatx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Xsat,

 

Ik heb net ook de nieuwe software geplaatst en ik kan gewoon inloggen met Telnet (alleen root, geen wachtwoord) en filezilla (FTP) met user root en wachtwoord azbox.

 

Heb je de services wel aanstaan bij instellingen/netwerk diensten?

 

Rinus

2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME)

1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: xsatx
Hallo az,
Ik heb de nieuwe img van 2032 naar 2371 ,via internet, overgezet kan helaas niet meer inloggen met root-azbox.
Is dit verandert ?

Groeten xsatx


nee is niet veranderd alleen moet je bij instellingen wel even ftp aan zetten.
deze staat standaard uit

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edje-ken
Origineel bericht van: xsatx
Hallo az,
Ik heb de nieuwe img van 2032 naar 2371 ,via internet, overgezet kan helaas niet meer inloggen met root-azbox.
Is dit verandert ?

Groeten xsatx


nee is niet veranderd alleen moet je bij instellingen wel even ftp aan zetten.
deze staat standaard uit

edje


Hallo azBOYS
Iedereen hartelijk Dank,inloggen lukt weer.
Ik heb de nieuwe img van 2032 naar 2371 ,via internet, overgezet waardoor hoogstwaarschijnlijk al mijn instellingen zijn overgenomen.
Ik moest echter Ip opnieuw instellen en bij Network Service had ik alleen de FTP Server ingesteld (geActiveerd ,Dacht ik), er stond reeds activeer , selecteer dit en dan OK geeft > Deactiveer.
En heb dus FTP daarmee uitgezet. Sorry , weer wat geleerd.
Het lijkt wel Windows Stoppen Druk op Starten.
Nogmaals dank voor jullie snelle hulp.
Groet xsatx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...