Ga naar inhoud


Moeimakers topic


Harley

Aanbevolen berichten

Ik trap af

 

-----------

 

Vanaf vandaag kunt u geen geld meer storten bij SNS, wij hebben geen geld meer in kas.

 

Maar euuh u bent toch een bank?

 

Moet u thuis een formulier invullen, en dan bij een TNT kantoor kunt u uw geld opsturen.

 

Natuurlijk kan dat alleen bij de vestigingen niet bij u in de buurt.

 

Ow ok bedankt sick

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bank ? Geen geld ? Dan is het meer een kantoor en heeft het nix meer met een bank te maken.

Het is al van de gekke dat je moet betalen om bij je eigen geld te kunnen, en nu kun je ook niet meer bij je centen ;-)

 

Lekkû dan...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

iemand hier in mijn buurt heeft niet genoeg werk om zijn hoge hypotheek te betalen. Dus hij gaat naar de bank om te kijken of er wat aan gedaan kan worden en in plaats van 500 euro over 10 jaar komen ze tot een overeenkomst van 300 euro over een langere periode.

 

Ok, dan moet er alleen wat getekend worden bij de notaris en de kosten daarvan is .....3000 euro crazy

 

 

 

lekker he

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo inmiddels 60 km verder, hele morgen gekost.

 

Kom bij de aangesloten TNT kantoor, wisten natuurlijk nergens van.

Gelukkig mijn PDA bij me, samen gezellig met de meisje's van het aangesloten TNT kantoor in de plaatselijke appie hein het internet op, om ze zo van procedure en adres te voorzien.

 

Denk dat ik het verzendbewijs maar extra goed bewaar.

 

 

Ben nu moei

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noors geld besteld hier bij de bank.

Vakantie gehad, toppie!

Geld wat we over hadden (papiergeld) terug brengen naar diezelfde bank.

 

Nee mijnheer dat gaat niet, wij zijn geen grenswissel kantoor.

Jamaar ik heb ze hier toch ook gehaald. sick

Sorry mijnheer dat gaat niet. sleep

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was al zo dat je een percentage moest betalen bij Sns als je geld wilde storten.

Echt een reden om te zeggen Ik zeg de hele boel op bij die sns

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Als eigenaar van drie cafetaria's en twee chinese restaurants werken wij veel met contant geld (pin is ook mogelijk, maar nog steeds betalen veel klanten contant). Steeds meer banken hebben echter niet meer de mogelijkheid tot een sealbag (zoals SNS) of alleen sealbag tegen betaling en moeten we dus op zoek naar andere mogelijkheden.

 

De kosten worden daardoor duurder dan pinnen en dit is waarschijnlijk precies wat men voor ogen heeft.

Voor ons betekend dat echter, dat er meer geld in de kluis terecht komt en fraude alleen maar in de hand gewerkt wordt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote=Dat we moe worden van de toenemende bureaucratie onder instellingen en bedrijven die vergeten zijn dat ze niet zonder klanten kunnen.

 

Sterker nog; 2 weken geleden bericht gekregen van Argenta dat de betaalrekening per september gestopt zal worden. De kosten van het betalingsverkeer worden te hoog en ik wordt verzocht mn zaakjes elders te gaan regelen. Dit was nog één van de weinige die geen kosten berekent voor je PINpas. Inmiddels klant geworden bij de laatste Nederlandse Bank zonder kosten PINpas, enz.

 

Conclusie; om de banken uit de krediet-crisis te helpen wordt de massa (consument) steeds zwaarder belast.

 

VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...