Ga naar inhoud


Enigma1 en Enigma2 Freesat epg (BBC - ITV)


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Hoe kun je de epg van freesat (BBC - ITV en eventueel Sky) tevoorschijn toveren?

En dit voor zowel enigma1 als enigma2 images.

 

In het Gemini image (4.3) voor enigma2 zit er optie om Freesat epg aan te zetten. Dit werkt goed. Maar er zijn andere zaken waardoor ik Gemini niet graag draai. (Gemini is a Jack of all Trades, but master of none - Alles is er wel maar veel werkt niet zoals het hoort).

 

Voor enigma2 bestaat er wel zoiets als de xmltv plugin. Allen heb ik die nog nooit fatsoenlijk aan de praat gekregen. (in het Oozoon CVS image)

 

In PLi Jade3 (enigma1) zit MV voorgïnstalleerd en het zou dus mogelijk moeten zijn om een xmltv file te importeren, alleen vind ik geen xmltv file die de BBC en ITV epg bevat. Iemand die mij hiervan een referentie kan bezorgen kan op mijn eeuwige dankbaarheid rekenen.

 

Het zou echter een hele verbeterng zijn moest freesat epg rechstreeks gesupport worden in de images.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites


PLI en MiLo ondersteunen (volgens mij) allebei ook Freesat EPG.

 

Verder werkt de xmltv importer in deze images beter, de engelse xmltv zit ook in arnoldd's importer, dus kijk eens in die thread.

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat: Hoe kun je de epg van freesat (BBC - ITV en eventueel Sky) tevoorschijn toveren?

En dit voor zowel enigma1 als enigma2 images. einde citaat.

 

Google eens naar Evolution_EPG. Werk ik al meer dan een jaar mee naar volle tevredenheid op een 500!

janneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermits ik zowel een enigma1 als een enigam2 machien heb, heb ik EPG Evolution geïnstalleerd, omdat die in beide versies te verkrijgen is.

 

Inderdaad EPG. Probleem opgelost.

 

Wel spijtig dat de EPG niet geïntegreerd is in de normale EPG. Maar nu ben ik waarschijnlijk te veeleisend.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

EPG Evolution op CVS Oozoon - Enigma2 loopt wel, maar ik kan er geen timers mee programmeren. De Blauwe knop doet niets.

 

Hierdoor wordt deze plugin zowat waardeloos voor mij. Weet iemand een oplossing?

 

PS: De enigma1 versie doet het op mijn 600PVR prima.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kabeltje87
EPG Evolution op CVS Oozoon - Enigma2 loopt wel, maar ik kan er geen timers mee programmeren. De Blauwe knop doet niets.

Hierdoor wordt deze plugin zowat waardeloos voor mij. Weet iemand een oplossing?


Een van de images gebruiken waar freesat fatsoenlijk ingebouwd zit. Daar werkt het wel.
Inlezen van de epg is namelijk niet het enige wat nodig is, freesat gebruikt een afwijkende karakterset.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...