Ga naar inhoud


Cartoon, TCM & Boomerang verdwijnen.


Braintje

Aanbevolen berichten

Ik heb tot hiertoe altijd TVV aanbevolen bij vrienden, kennisen, familie en collega's

 

Daar komt nu wel verandering in.

Ik vind het zenderaanbod daarvoor veel te onbetrouwbaar.

Ik ga die mensen geen satteliet installatie laten aankopen om dan morgen te moeten horen dat de zenders die ze graag bekeken uit hun pakken "getoverd" zijn. blush

 

 

Ik hou mijn investering nog een tijdje, maar ik ga geen mensen meer aanraden om in TVV te stappen. frown

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dit zie je toch ook bij telenet en belgacom dat ze zenders verwijderen en er andere minderwaardige dingen voor terugzetten.

dat is nu eenmaal het nadeel aan de digitale aanbieders,

als er een probleem is in de overeenkomst of die eindigd dan kan het zijn dat die zender verdwijnt bij die aanbieder.

het zijn geen zenders die verplicht zijn hé zoals een één,RTBF of NED1-3 bv.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar bij Telenet en Belgacom gaat het dan meestal over randzenders in de genre van Zone Reality en gelijkaardige zenders.

 

Bij mijn weten is daar nooit een zender zoals TCM/Cartoon verwijderd, die zit zelfs in het analoge pakket van Telenet.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar een VH1 zender hebben ze wel gewist en er zijn daar veel mensen kwaad om geweest en wat hebben ze ervoor gekregen,een MCM zender,

en dat zien velen niet graag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze kregen wel een muziekzender terug en het gaat om één zender, niet om drie tegelijk waarvan 2 specifiek op kinderen gericht.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paullo, als ik van jou was zou ik dringend overstappen naar telenet of belgacom. Altijd maar met je commentaar op tvv, ben je niet tevreden stap dan over dan hoef je jezelf niet meer zo te ergeren!!!

tvv doet ook goeie dingen hoor, kijk maar naar eurosport hd en history hd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees maar niet ongerust dat ik mij zou ergeren aan TVVlaanderen.

 

Ik erger mij namelijk hoegenaamd niet, ik vraag enkel dat TVVlaanderen de wettelijke regels naleeft (zoals ik doe door TVVlaanderen netjes op tijd en op voorhand te betalen) en het aanbod waarvoor ik - op voorhand en netjes op tijd heb betaald - ook werkelijk aanbiedt.

 

Ik stel vast dat mijn bewering dat de algemene voorwaarden niet wettelijk zijn, blijkbaar juist is.

 

Ik stel ook vast dat amper 10 uur voor drie sleutelzenders uit het aanbod worden verwijderd, TVVlaanderen mij daarover informatie verschaft met als enige melding dat ze niet meer worden aangeboden omdat men geen overeenkomst kan vinden met de aanbieder van de dienst.

 

Op mijn opmerkingen daaromtrent hier, volgen dan de gebruikelijke reacties dat ook bij Telenet niets wettig zou zijn, maar als je dan vraag wat dan niet wettig zou zijn, komt er niet veel concreets maar gaat het plotseling over politiekers die bij Telenet alles zouden te zeggen hebben, maar die ik toch nergens (meer) kan terugvinden in de Raad van Bestuur.

 

De volgende reacties zijn dan dat bij Telenet ook al zenders zijn verdwenen. Dat zal wel, maar ik vraag dan gewoon welke zenders dat zijn, zodanig dat ik minstens eens kan vergelijken of het daar ook om zenders van het kaliber van TCM, Cartoon en Boomerang gaat en wat ervoor in de plaats is gekomen.

 

Blijkbaar erger jij je over het feit dat ik een kritische klant ben en mijn kritiek hier ook neerschrijf, gelet op je reactie "altijd maar met je commentaar op tvv ...."

 

Wel daar zal je dan maar mee moeten leven, want ik ben helemaal niet van plan om over te stappen naar telenet of belgacom en als er iets naar mijn mening niet correct verloopt bij TVVlaanderen, zal ik dat hier ook verder posten. Als je dat ergert, moet je misschien een verhuis naar Noord-Korea overwegen, daar wordt iedereen dezelfde mening opgelegd en mag je alléén maar applaudiseren.

 

Het resultaat daarvan is meestal middelmatigheid of ook mediocriteit. Kritisch beoordeeld worden leidt dikwijls tot een hogere kwaliteit.

 

En wat het laatste zinnetje van je post betreft, dat afgezaagde plaatje is hier al dikwijls gedraaid als er kritiek wordt gegeven op TVVlaanderen, dus daar ga je iets origineler moeten worden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar mijn inziens ben je blijkbaar gewoon niet tevreden bij tvv en als ik niet tevreden ben stap ik gewoon naar een ander over. Maar doe gerust verder met je commentaar, k zal hem gewoon niet meer lezen, dan kan k mij ook niet ergeren hé wink

 

mvg,

 

Zjik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zo simpel kan alles zijn, jij bent verzot op hagiografiëen over TVVlaanderen en wil alléén maar dat lezen. Prima, we leven in een vrij land.

 

Ik zal zeker verder doen met mijn commentaar.

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Welke zijn dat dan en vooral zijn ze te vergelijken met het kaliber van Boomerang, Cartoon en TCM.

Greets


een zender is een zender hé,of dat nu voor kinderen zijn of voor volwassenen,
elke zender heeft wel iemand graag die men wegdoet voor een ander of waar men iets minder voor teruggeeft.

ik keur het niet goed dat die zenders weg zijn,ik kijk graag eens naar boomerang,
maar het leven gaat verder hé,binnen paar weken spreekt men er niet meer van net zoals men toen bij telenet de VH1 zenders en E entertainment heeft verwisselt voor mindere zenders.
toen hebben ook veel mensen daar over geklaagd,maar heeft het iets uitgehaald toen,
nee hé,
nu gaat in september telenet wel weer E entertainment terug doorgeven omdat men eindelijk doorgeeft dat de zender Star die ze in de plaats kregen niet zo graag gezien is en ook niet veel beter is dan E entertainment.

het is gewoon een feit dat elke zender die door een groot aantal mensen graag gezien is niet goedgepraat kan worden dat die verdwijnd,
maar de rest doet het ook,
het is geld willen en kunnen voor geven dat meestal telt en nu zeker in deze slechte tijd,
het is een keuze die ze maken en dat moet men als kijker of mens die ervoor betaald accepteren,net als de mensen het bij andere providers moeten accepteren.
dat is nu eens het nadeel aan digitale tv,
je hebt nooit zekerheid dat een zender blijft in het pakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Maar bij Telenet en Belgacom gaat het dan meestal over randzenders in de genre van Zone Reality en gelijkaardige zenders.

Bij mijn weten is daar nooit een zender zoals TCM/Cartoon verwijderd, die zit zelfs in het analoge pakket van Telenet.

Greets


Ik zal er één veel bekeken zender noemen TF1 !

Die hebben ze ook van de ééne dag op de andere van het analoog geflikkert en zo zijn er nog een hoop andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry hoor, maar je kan toch moeilijk VH1 en E-Entertainment gaan vergelijken met TCM, Cartoon en Boomerang.

 

En daarvoor is bij verwijdering door Telenet dan minstens iets gelijkaardigs voor in de plaats gekomen, nml MCM en Star-tv. (al dan niet beter weet ik niet, smaken verschillen)

 

Hier komt zelfs niets gelijkaardigs in de plaats.

 

Heb je mij horen klagen over TVVlaanderen toe Playboy-tv werd verwijderd of indertijd Het Gesprek (dat nu terugkomt) of zelfs BBC Prime. Neen, een pakket is nooit vast en dat er wijzigingen zijn of komen, wil ik best aanvaarden, maar de verwijdering van de drie genoemde zenders dan nog zonder vervanging is niet ernstig.

 

Hoe wil je nu nog potentiële klanten met een aantrekkelijk aanbod aantrekken als zenders die bij de kabel in het analoge pakket zitten (sinds mensenheugenis ten andere) niet eens worden doorgegeven. (TCM en Cartoon dan)

 

En dat de klanten daarover niet tevreden zijn, kan je op de diverse forums lezen.

 

Wat TF1 betreft, dan gaan we terug tot 1998, in de tijd dat de kabel nog werd verdeeld door de intercommunales, die beslisten TF1 niet meer door te geven, na een geschil over wie de auteursrechten moest betalen, geschil dat gedurende lange tijd eerst werd behandeld voor de Rechtbanken en waarvan de verwijdering dan ook niet onverwacht kwam.

 

Trouwens je schrijft zelf "één veel bekeken zender", maar zo veel bekeken dat hij niet eens in het aanbod van TVVlaanderen zit, heeft één voordeel natuurlijk ze kunnen de zender minstens niet uit het aanbod verwijderen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Sorry hoor, maar je kan toch moeilijk VH1 en E-Entertainment gaan vergelijken met TCM, Cartoon en Boomerang.

En daarvoor is bij verwijdering door Telenet dan minstens iets gelijkaardigs voor in de plaats gekomen, nml MCM en Star-tv. (al dan niet beter weet ik niet, smaken verschillen)

Hier komt zelfs niets gelijkaardigs in de plaats.

Heb je mij horen klagen over TVVlaanderen toe Playboy-tv werd verwijderd of indertijd Het Gesprek (dat nu terugkomt) of zelfs BBC Prime. Neen, een pakket is nooit vast en dat er wijzigingen zijn of komen, wil ik best aanvaarden, maar de verwijdering van de drie genoemde zenders dan nog zonder vervanging is niet ernstig.

Hoe wil je nu nog potentiële klanten met een aantrekkelijk aanbod aantrekken als zenders die bij de kabel in het analoge pakket zitten (sinds mensenheugenis ten andere) niet eens worden doorgegeven. (TCM en Cartoon dan)

En dat de klanten daarover niet tevreden zijn, kan je op de diverse forums lezen.

Wat TF1 betreft, dan gaan we terug tot 1998, in de tijd dat de kabel nog werd verdeeld door de intercommunales, die beslisten TF1 niet meer door te geven, na een geschil over wie de auteursrechten moest betalen, geschil dat gedurende lange tijd eerst werd behandeld voor de Rechtbanken en waarvan de verwijdering dan ook niet onverwacht kwam.

Trouwens je schrijft zelf "één veel bekeken zender", maar zo veel bekeken dat hij niet eens in het aanbod van TVVlaanderen zit, heeft één voordeel natuurlijk ze kunnen de zender minstens niet uit het aanbod verwijderen.

Greets


OK recenter dan Eurosport. Die heeft Telenet geschrapt. Terwijl deze nog vroolijk aangeboden werd in Integan gebied en nu nog steeds terwijl het overgenomen is door Telenet. De vraag is alleen voor hoelang nog.

Hun smoes was plaats maken voor Digitaal. Dan zijn er toch nog andere zenders die ze eerst hadden kunnen schrappen. bv Mozaïk, hun 2 infokanalen, TRT int. die Turken die hier wonnen hebben allemaal een schotel en tellen geen 13 € neer voor 1 zender, geld trouwens ook voor TVE.

Nee ze nemen Eurosport omdat het veel kijkers had/heeft, met de hoop dat ze allemaal massaal Digitaal gaan nemen.

Terwijl het analoog aanbod daalt, stijgt de prijs!! Ook raar, nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...