Ga naar inhoud


Werkt Sky Sports xtra nog bij iemand?


Aanbevolen berichten

Werkt sky SPorts xtra nog bij iemand (28.2 oost)?

 

Wat ik gedaan heb; aantal nieuwe zenderlijsten erin gegooid, 4 sky sports xtra zenders geheel verwijderd en een transpoderscan gedaan, daarna stonden er weer 4 skys sports xtra zenders in.

 

Ik heb een originele Sky kaart met de juiste abonnement en de data zijn ook niet verlopen en de rest werkt allemaal wel, dus ook sky sports 1 2 en 3. Dus daarom de vraag of deze zender nog bij iemand werkt.

 

Heb DM800 trouwens.

 

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites


De hele transponder waarop Sky Sports xtra zat werkte niet meer. Ook de Satelliet verwijderen optie gebruikt en alles op 28.2 oost opnieuw in laten scannen bracht geen soelaas. Ook de fabrieks instelling gebruikt en alles opnieuw doen bracht geen soelaas. Het enige wat hielp was opnieuw PLi erin flashen. Ik had eerst Gimini geprobeerd maar helaas kon ik daar absoluut niet ccam aan de loop krijgen ook al stond rechtsonderin dat hij het wel deed. In de ccam info plugin kwam ik niet verder dan "is ccam wel gestart?" of iets dergelijks.

 

Maar goed nu onder Pli, die ik er eerst dus ook in had, is nu alles weer ok. Rare jongens die Dreamboxen :D.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: klaas
Werkt sky SPorts xtra nog bij iemand (28.2 oost)?

Wat ik gedaan heb; aantal nieuwe zenderlijsten erin gegooid, 4 sky sports xtra zenders geheel verwijderd en een transpoderscan gedaan, daarna stonden er weer 4 skys sports xtra zenders in.

Ik heb een originele Sky kaart met de juiste abonnement en de data zijn ook niet verlopen en de rest werkt allemaal wel, dus ook sky sports 1 2 en 3. Dus daarom de vraag of deze zender nog bij iemand werkt.

Heb DM800 trouwens.


Werk hier eens mee, Hier kun je de lijst ook mee updaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...