Ga naar inhoud


Incubuscamd 0.88 is uit


lodie

Aanbevolen berichten

Klinkt inderdaad als een rotte priofile.

 

check met het commando df even of je nog wel ruimte hebt in var.

 

Mijn ontvanger liep steeds vast omdat ik op 3 plaatsen incubus had geplaatst en daardoor var vol was smile

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het draait hier nu ook sinds 2 dagen bijna vlekkeloos. Enigste kanalen die ik niet open krijg is film 1.1 t/m 1.3. Voor de rest is alles open.

 

Moet ik hier nog iets aanpassen in de Prio ?

Op de kaart zijn ze betaald......

Op onbezaaide velden groeit geen gras

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaan ze wel open als je lang wacht?

 

Start anders incubus even handmatig met optie -d (moet in de config wel log to console op 1 staan).

 

Film1.1 geeft hier geen problemen.

 

Gr,

 

baZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt inderdaad op een priofile probleem!

 

Controleer even of je voor die provider de juiste prio geeft

 

waarschijnlijk zal dit voldoende zijn:

P: 0100:00006a # C+ Nederland

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Qwinty69

Het verwijderen van Prio lost bij mij niets op.

Incubuscamd gaat zoals ik nu lees op diverse forums steeds meer probleempjes krijgen, ben nu terug naar mgcamd dat loopt zonder enig probleem. Voor hen waar incubuscamd perfect draait heb je mazzel.

 

Oplossing betreft de EPG dit door een # te plaatsen werk ook maar beperkt. Zal hopelijk snel een andere NLB Image komen met daarin de oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook nog geen Film 1.1 enz. Heb prio file weggehaald: helemaal geen beeld meer. Prio file leeggemaakt en terug geplaatst: alles doet het zoals voorheen, maar zapt inderdaad wel sneller.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb problemen met enkele zender, heb een CDS kaart die geshared wordt met CCcam, op deze ontvanger werkt alles naar behoren.

 

Nu heb ik sindskort een ipbox 900 voorzien van Enigma 2 sifteam (0.50) met incubuscamd, deze maakt verbinding met de CCcam box, het vreemde is dat ik alleen beeld heb op de volgende NL zenders NED1,2,3,VERCONICA,NICK,DISCOV,NATGO,ANIMPLAN,MTVNL

 

De zenders RTL4,RTL5,SBS6,RTL7,NET5,RTL8,TMF geven geen beeld.

 

Een andere box voorzien van CCcam geeft wel beeld op alle zender, iemand enig idee of ik ergens iets in incubuscamd moet wijzigen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Qwinty69

Heb toegevoegt aan de PRIO file> I: 0100:00006a #C+ NL [19E]

deze stond erbij mij nog niet in, daarna weer beeld op de zenders RTL4,RTL5,SBS6,RTL7,NET5,RTL8,TMF. of dit nu toeval is weet ik niet maar probeer het eens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Qwinty69
Heb toegevoegt aan de PRIO file> I: 0100:00006a #C+ NL [19E]
deze stond erbij mij nog niet in, daarna weer beeld op de zenders RTL4,RTL5,SBS6,RTL7,NET5,RTL8,TMF. of dit nu toeval is weet ik niet maar probeer het eens.


Net even toegevoegd aan de prio file, maar heeft bij mij helaas geen invloed.
zou je de config en prio file eens willen posten?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...