Ga naar inhoud


Incubuscamd 0.88 is uit


lodie

Aanbevolen berichten

Kijken jullie naar een locale server?

 

Mij valt op dat de server soms van buiten keys probeert te halen voor zenders die ik op mijn officiele kaart heb zitten.

 

Ik heb daarom voor mijn ipbox een beperking gezet zodat ik niet te ver naar buiten ga. Dit scheelt wellicht ook.

 

Incubus is namelijk niet zo blij met latency in de netwerk verbinding.

 

Ik heb er dus echt geen last van hier. En dat is met een nieuwe seca3 kaart!

 

Gr,

 

BaZ

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

dit kwam ik op internet tegen doe je voordeel er mee cccam_protocol_analyzer v0.1 ALPHA

 

hier de info

###################################### # CCcam protocol analyzer v0.1 ALPHA # # # # ################################### Dit lettercode zal u met de fundamentele informatie die nodig is om een CCcam client / server. Door de uitbreiding van dit programma krijgt u een krachtig hulpmiddel bij het analyseren van het protocol. Op dit moment bevat de encryptie en CCcam aanmeldingsproces. Het is niet de volledige specifaction van het protocol, ik alleen gewerkt aan het voor ongeveer 3 dagen (reverse engineering en codering). Door te kijken naar de log gegenereerd door het gereedschap moet je uitzoeken hoe de aandelen zijn overgedragen aan de opdrachtgever. De ECM deel verdoezeling is iets extra's, maar je moet kunnen cijfer dat uit jezelf ... Eclipse C / C + +-project is opgenomen in de broncode. U moet de impuls bibliotheek geïnstalleerd, zorg dan dat bij de bouw te maken een symbolische link boost_system-mt_s enz. Dit zal het mogelijk maken om statisch koppelen van een release build. Wanneer u gebruik maken indien dit werk, een klein "dank u" bericht in uw release notes is niet veel te vragen. Deze code wordt geplaatst onder de GNU GPL V3. Dus denk er eens over het delen van uw werk met de gemeenschap

 

en het origineel in het engels

###################################### # CCcam protocol analyser v0.1 ALPHA # ###################################### This alpha code will provide you with the fundamental information needed to create a CCcam client/server. By extending this program you will gain a powerful tool when analyzing the protocol. At this stage it includes the CCcam encryption and login process. It's not the full specifaction of the protocol, I only worked on it for about 3 days (reverse engineering and coding). By looking at the log generated by the tool you should figure out how the shares are transmitted to the client. The ecm part has some extra obfuscation, but you should be able to figure that out yourself… Eclipse C/C++ project is included with the source code. You need the boost library installed, when building make sure to make a symbolic link boost_system-mt_s etc. this will allow static linking for a release build. When you make use if this work, a small "thank you" notice in your release notes isn't much too ask. This code is placed under the GNU GPL V3. Also think about sharing your work with the community

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor die mensen die problemen hebben hier mijn config file:

 

[General]

background_execution=1

debug_level=3

log_to_console=1

log_to_file=0

logfile_name=/var/bin/incubusCamd.log

on_screen_messages_show=1

on_screen_messages_username=root

on_screen_messages_password=

on_screen_messages_key_update=0

on_screen_messages_wait_for_key_update=0

on_screen_messages_ecm=0

on_screen_messages_emm=0

console_logs_broadcast=1

console_logs_broadcast_port=666

 

[Prov:000000:CaID:0000]

 

decoder_type=1

 

card_server_url_0=cccam://username:password@192.168.1.250:12000

 

[servers]

 

card_server_url=cccam://username:password@192.168.1.250:12000

 

 

 

[CaIDTunnel]

 

1833:1702:000000:0080 #History HD

1833:1702:000000:0081 #Sky Sport HD

1833:1702:000000:0082 #Discovery HD

1833:1702:000000:0083 #Sky Cinema HD

1833:1702:000000:0084 #EuroSport HD

1833:1702:000000:007E #Disney Cinemagic HD

1833:1702:000000:007F #National Geography HD

There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Origineel bericht van: C0-Maxx


Yep, ik heb de incubusCamd.sh4_e2 voor enigma, en de incubusCamd.sh4 voor de originele software, en met beide versies werkt maar een deel van de kanalen. terwijl de cccam client op de dreambox totaal geen problemen ondervind. Via een irdeto kaart kan incubusCamd trouwens wel de kanalen decoderen.


Moet ik het/de genoemde bestand(en) hernoemen naar incubuscamd ? Als ik ze met de originele naam in de box zet, kan ik de bestandrechten niet op 755 zetten. Zoals hij nu staat (644) springt hij steeds van de cam of komt hij er zelfs niet eens op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...