kaaskopje Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Ik probeer de henksatlijst te gebruiken maar stuit op een probleem Ik gebruik: Devicename: dm7025 Enigma Version: HEAD-Jun 19 2009 Image Version: dev-2009-06-24 Frontprozessor Version: V7 Ik heb dreamboxedit 3.0.0 geinstalleerd op mijn pc Ik heb de henksatlijst uitgepakt in een directory Ik heb uiteraard de juiste ipadres ingevuld en in het schermpje aangeven dat ik de version 3 settings (7025)wil hebben en heb dat gesaved. Ik zie dan dat als actieve directory's staan: Services an Bouquet files: /etc/enigma2/ User bouquet files: /ets/enigma2/ Satelites .xml file /etc/tuxbox/ Als ik probeer een hensatsettingsfile probeer te laden, verwijs ik naar de directory de volgende foutmelding! The directory you selected contains either no service data or an old version of teh setting files. This version op openDBedit 3 only supports file-sets belonging to (unofficial) images 103.a.5 released adter february 14th 2003 To edit older files-sets use DreamBoxdit 1.41 0r older Wat doet ik hier fout? Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
dagg Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 User bouquet files: /ets/enigma2/ ? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
kaaskopje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 Dat is een tik fout, er staat wel degelijk etc Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Freddy Hooge Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Hetzelfde probleem hier! Ook als ik de bestaande lijst uit de dreambox naar de pc overzet en dan open met dbedit. Waarschijnlijk kan dbedit niet met versie 4 overweg? Het werkt wel met dreamset 2.5, maar dit vind ik geen fijne editor. Voelt iemand zich geroepen om dbedit aan te passen ?
kaaskopje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Geplaatst: 19 juli 2009 Is het dan volgens jou de combinatie met dreamboxedit 3.0 en gemini? Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Henksat Geplaatst: 19 juli 2009 Geplaatst: 19 juli 2009 Origineel bericht van: kaaskopje Ik heb uiteraard de juiste ipadres ingevuld en in het schermpje aangeven dat ik de version 3 settings (7025)wil hebben en heb dat gesaved. En dat is juist de fout, je MOET versie 4 gebruiken, "New enigma-2 settings" De optie versie-3 settings kan inmiddels uit Dreamboxedit, deze was alleen van toepassing tijdens een overgangsperiode van enkele ingrijpende wijzigingen ingevooerd door DMM. Vanaf het voorjaar 2008 ondersteunen alle images de versie-4. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
kaaskopje Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 In de versie van DreamBoxEdit die ik van de week heb gedownload zitten die settings niet in. Maar ik zal eens kijken of ik een versie kan vinden, waarbij die er wel inzitten. In ieder geval beddankt voor je reactie Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
John van Dreumel Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 De enige juiste versie is Dreamboxedit 3.0.0 en is via google eenvoudig te vinden. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
mobieltje Geplaatst: 20 juli 2009 Geplaatst: 20 juli 2009 Origineel bericht van: kaaskopje In de versie van DreamBoxEdit die ik van de week heb gedownload zitten die settings niet in. Maar ik zal eens kijken of ik een versie kan vinden, waarbij die er wel inzitten. In ieder geval beddankt voor je reactie Hier heb je alles op 1 pagina de nieuwste settings en DreamboxEdit 3.0 (onder op de pagina) PLi forum download: klik hier Grts.
kaaskopje Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Geplaatst: 20 juli 2009 En inderdaad, dat was de oplossing. Dank iedereen voor het meedoen Elk probleem wat je oplost, heb je zelf gecreëerd!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen