Ga naar inhoud


Is Auto- en motorsport op BBC FTA te ontvangen?


The Iron Maiden

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

zoals de titel van het topic al aangeeft wil ik MotoGP en F1 op de BBC op 28.8 kunnen ontvangen, maar ik vraag me af op welke BBC zender dit rechtstreeks uitgezonden wordt.

Voor zover ik weet zijn BBC 1/2/3/4/prime FTA, maar ik de programmagids kan ik bij deze kanalen geen F1 uitzendingen vinden. MotoGP wordt uitgezonden op BBC2 volgens te TV gids, maar F1 kan ik niet vinden.

 

mvg,

The Iron Maiden

 

 

 

 

 

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is geen F1 de komende weken dus daarom zul je niks in de tv gidsen zien staan bij bbc. kwalificatie en race zijn te zien op BBC1 (soms BBC2). De vrije trainingen zijn live op extra kanalen te volgen, bij mijn ontvanger staan die zenders in de radiolijst (7 streams met continue sport uitzendingen/herhalingen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de TV gids gekeken (Totaal TV) bij 26 juli. Toen werd de GP van Hongarije verreden, maar er staat niks van in in de gids. Het zal wel een foutje in de gids zijn denk ik. Op de BBC site is inderdaad wel een programmering te vinden.

 

Ik kijk ook liever naar BBC dan RTL. Lekker enthousiast commentaar en geen reclame smile

 

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik had het ook over "hun" gids, voor de rest ben ik het eens met je. En binnenkort gaan ze de F1 ook in HD uitzenden, dan wordt het pas echt genieten cool


F1 word nog niet in HD uitgezonden, dus het zal slechts geupscaled zijn wat BBC zal uitzenden (heb er zelf nog niks over gelezen).

F1 loopt meestal zo'n 5 jaar achter op TV technologie gebied (zenden pas sinds 2007 in breedbeeld uit) en de onboard camera's zijn zelfs nog allemaal 4:3 opnames waarbij men boven en onderkant afknipt om het in een 16:9 beeld te laten passen. slechts 1 HD onboard camera is er sinds dit seizoen in gebruik.

Dus ik denk dat er pas vanaf seizoen 2011 een echte HD feed komt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cookie
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik had het ook over "hun" gids, voor de rest ben ik het eens met je. En binnenkort gaan ze de F1 ook in HD uitzenden, dan wordt het pas echt genieten cool


F1 word nog niet in HD uitgezonden, dus het zal slechts geupscaled zijn wat BBC zal uitzenden (heb er zelf nog niks over gelezen).

F1 loopt meestal zo'n 5 jaar achter op TV technologie gebied (zenden pas sinds 2007 in breedbeeld uit) en de onboard camera's zijn zelfs nog allemaal 4:3 opnames waarbij men boven en onderkant afknipt om het in een 16:9 beeld te laten passen. slechts 1 HD onboard camera is er sinds dit seizoen in gebruik.

Dus ik denk dat er pas vanaf seizoen 2011 een echte HD feed komt.


Ook niet geupscaled (momenteel) omdat bij de BBC de F1 alleen op de SD zenders wordt uitgezonden.

Als het goed is wordt op 1 november de laatste race van dit seizoen in Abu Dhabi in HD uitgezonden. Dan zal BBC HD dit ook wel doen en als het goed is, is RTL7 HD dan ook al 'on air'.

Als dit allemaal zo is dan ga ik ervan uit dat het seizoen 2010 al in HD wordt uitgezonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ITV 4 zend de BTCC uit .

D.w.z. afgelopen zondag van 12.00 tot 7.00 alleen maar autosport op de buis. Van Toerwagens (vergelijkbaar met WTCC) clio cup,-formule Renault,-Ginetta- 2x Porsche enz.

Verder zenden ze de TT van het eiland Man uit.

Als autosportliefhebber ben ik zeer tevreden met mijn 28.0

Homecast s9000  :mad:  in plaats daarvan  2x VU+ Solo2 met Open PLI 6.2. Loopt fantastisch! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...