Ga naar inhoud


Nokia 95, ik hoor niets over de speaker van de telefoon


Daan

Aanbevolen berichten

Is mijn nokia kapot ?

 

heb een vreemd verschijnsel als ik wil bellen met me telefoon dan hoor ik niets, bel ik naar me eigen nummer thuis gaat ie over maar ik hoor niets over het speakertje van de tel,druk ik op de luidspeaker rechts onder het scherm dan werkt het gewoon maar dan kan ieder het gesprek meeluisteren zet ik hem weer op de handset dan is speaker en mic uitgeschakeld mad

 

iemand dit al eens meegemaakt heb het toestel naar fabrieks instellingen gezet probleem blijft.

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Ronaldinho-

Wat wel eens gebeurd is dat de speaker slecht kontakt maakt.. Ze zijn heel eenvoudig te demonteren door is de schuif er af te wippen (camera!) met je nagel en vervolgens de torkjes en dan voorzichtig met je nagel boven en de onderzijde van alkaar af halen.. Dan even goed schoonmaken en desnoods de twee pinnen iets verder naar buiten buigen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ronaldinho-
Wat wel eens gebeurd is dat de speaker slecht kontakt maakt.. Ze zijn heel eenvoudig te demonteren door is de schuif er af te wippen (camera!) met je nagel en vervolgens de torkjes en dan voorzichtig met je nagel boven en de onderzijde van alkaar af halen.. Dan even goed schoonmaken en desnoods de twee pinnen iets verder naar buiten buigen.



Jaaa het is gelukt was beetje vuil bedankt voor de tip,hij doet het alweer

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...