Ga naar inhoud


kan enkele kanalen op 24,5°W niet vinden


Gast PhiltheDino

Aanbevolen berichten

Gast PhiltheDino

Ik zit met een probleem.

Ik probeer volgende kanalen op Intel 905 24,5°W te vinden. Zowel op de Humax (voor televisa) als op de topfield (voor beide paketten) zonder succes.

Multivisión Latino DVB S2 11084 H SR14400 3/4.

en

Televisa Networks 11626 H 13500 7/8.

De eerste kanalan had ik vroeger al maar zijn blijkbaar iets gewijzigd van frequentie. Die van Televisa komen van de 43°W. Op deze laatste heb ik ze nog maar eind deze maand worden de uitzendingen daar stop gezet.

Ik zit op de goede sat want enkele andere kanalen ontvang ik wel van de 24,,5W. Bijv. de kanalen van World TV op 11675 V komen goed binnen.

Iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: PhiltheDino

Multivisión Latino DVB S2 11084 H SR14400 3/4.
en
Televisa Networks 11626 H 13500 7/8.


Multivision is nu DVB-S2 8PSK 11084 H 14400 5/6 bij jou staat 3/4 heb ik 14 TV kanalen en wat radio kanalen.

En ja Televisia heb ik al een hele tijd de freqentie is goed volgens mij misschien dat je ontvanger niet goed met die freqentie overweg kan?
En je Topfield is dat een HD ontvanger de Humax 5400 die bij je onderschrift staat doet het niet op DVB-S2. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PhiltheDino

voor Multivision heb ik 3/4 van bij Lyngsat. Ik had de 5/6 ook al geprobeerd. Dit op de Topfield. want deze is inderdaad HD.

De humax gebruik ik enkel voor de Televisa zenders.

Ik heb gisteravond nog eens een andere lnb op de schotel gezet, maar ook zonder succes.

Zou toch wel opmerkelijk zijn als zowel de humax als de topfield niets kunnen ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast PhiltheDino

Ik heb gisteren een nieuwe lnb geplaatst (Smart Titanium 0.2 db single LNB 2nd Edition). Nu heb ik wel de kanalen op 11084. De andere op 11626 vindt geen van beide ontvangers.

Ik had m'n hoop op deze lnb gezet maar het probleem blijft nog deels. Weet niet wat het nu nog zou kunnen zijn. Ik heb nochtans voldoende signaal.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Heb je ondertussen al meer geluk met Televisa? Hier een Triax 88 en een topfield 5000pvr en slechts marginale ontvangst, meestal veel blokvorming en wisselend signaal. Signaal komt sterk genoeg binnen, maar is blijkbaar van bedenkelijke kwaliteit. Televisa heeft bovendien het aantal beeldlijnen gehalveerd + slechtere error correctie ingevoerd(FEC 7/8). Intelsat 905 zou nochtans sterker binnen moeten (of kunnen) komen dan de 3R. Gisteren nog een mail gekregen van Televisa waarin gezegd wordt dat men "aanpassingen" heeft doorgevoerd om de problemen bij enkele van hun klanten op te lossen (ik zie geen verschil) en om te vragen naar de grootte van de antenne. Ik herinner mij dat ze vroeger een antenna van 1.2m vroegen, en het zou mij niet verwonderen dat dit hun oplossing zal zijn ...

-----------------------------------------------

Echostar 5000, Topfield 5000 PVR 160Gb , 2x Triax 88, 3x Golden Interstar quad, 3x Spaun 4x1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...