Ga naar inhoud


[DM800HD] error na flashen dm800


Jan V

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Jan V
littlesat zou ik die dan aan jou kunnen zenden de foto's
om het verschil te kunnen bepalen,ik weet niet of ik hier op dit forum foto's mag plaatsen

Jan


De laatste versie clones gaan tot bootloader 72 die zijn uiterlijk ook anders dan diezelfden op de foto's hier.

De voerdings zijn gewoon identiek aan de orginelen en de onderplaten met de sleuven ook, het enigste verschil is nog de heatsink en in sommige een fan op de proc.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belangrijk is om te weten waar je hem hebt gekocht. Als je hem tweedehands via de online markthandel hebt gekocht of via een duister webwinkeltje, is het bijna zeker dat je een clone hebt.

 

Koop je hem bij een bekende satshop dan kun je gewoon garantie claimen en alles rechtzetten. Maar een flashprobleem duid in 99% van de gevallen op illegale boxen en daarmee dus einde verhaal. Ze hebben geleerd van de DM500 en stoppen nu chips in hun apparaten om clones tegen te gaan. Klaarblijkelijk werkt het goed.

 

Nu is het zo dat enigma1 zo goed als uitontwikkeld is en nieuwe updates niet noodzakelijk zijn, als je al bij een goede image zit maar voor enigma2 is dit lang niet het geval en zit je dus met een halvegare doos van 400 ballen in je handen...

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jan V
Als er geen headsink op zit is het dan een clone?
Jan


Kun je heel gemakkelijk testen, zet er weer een image op met bootloader 73, (laatste pli bv).
Als je nu weer diezelfde foutmelding krijgt weet je zeker dat je een clone hebt.

Eigenlijk ben ik al voor 99,9% zeker.

Je kan ook nog kijken van welke serie clones jouw box komt:

1 - Eerste serie gaat tot bootloader 69
2 - Tweede serie gaat tot bootloader 72

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...