Ga naar inhoud


ufs910 blijft vastlopen (in standby)


satlover01rob

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mn ufs910 met enigma2 geladen via usb(BA) (laatste pkt mod), dit is de 14W box, aaf2.0e zit in flash(wordt nooit gebruikt).

Na een tijd (kan 1 dag duren!) blokkeert deze box gewoon (zowel met als zonder incubuscamd), dit doet hij ook met de aaf versies,...

Rebooten via telnet lukt niet meer, enkel de stroom eraf halen werkt.

Usb stick: kingston 2GB

 

Wat kan ik hieraan doen?

Waardoor zou dit veroorzaakt kunnen worden?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders gaat hij eruit en komt er nog een dreambox, behalve dit ben ik zeer tevreden over de ufs910.

satlover forever

Link naar reactie
Delen op andere sites


op welke kanalen loopt hij vast?

 

ik weet dat op een hd het perfect mogelijk is dat hij plots volledige vast zit.

op de rest van de zenders zou het niet mogen gebeuren.

heb er hier 3 draaiende en heb totaal geen problemen met de rest van de zenders, buiten een hd = vastlopers en eurosport hd = na 20 min pixelaration.

 

misschien eens de AAF image erop zetten ipv pkt mod?

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satlover01rob
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, anders gaat hij eruit en komt er nog een dreambox, behalve dit ben ik zeer tevreden over de ufs910.

Koop dan nu al maar een dreambox. :D

Btw, ik ken nog iemand die een nieuwe UFS910 1W verkoopt voor een goede prijs.
Zat er in de eerste 14W versies geen hardware probleem? (ben hier niet zeker van)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schijnt dat Kathrein een produktie probleem heeft; de UFS 922 en ook de 910 zijn "slachtoffer".

Wat er precies mankeert wordt niet verteld, maar het algemene advies -in Duitsland- is terug naar Kathrein en laten repareren.

Mijn UFS-922 gaat ook terug. cry

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen gelezen over een reeks van de UFS922 waarvan de afstandsbediening niet goed werkt.

Citaat:
Probleme mit der FB haben ja nur "ältere" Receiver vor Seriennummer XCB450...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Test effen eens op BVN ofzo...dat is een FTA.

 

en laat die een nacht spelen...en kijk wat er gebeurt.

 

je box mag zeker niet bedekt worden en de luchtgaten moeten zeker vrij zijn.

want iedere HD ontvanger komt goed heet.

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Black_64
Ik heb alleen gelezen over een reeks van de UFS922 waarvan de afstandsbediening niet goed werkt.
Citaat:
Probleme mit der FB haben ja nur "ältere" Receiver vor Seriennummer XCB450...


Het schijnt een probleem te zijn in de voeding, die voldoet niet in alle gevallen, daardoor schijnt de UFS oververhit te raken (althans de processor) en dan vast te lopen.

Herstart, steker eruit en er in, fabrieksinstellingen terugzetten, oudere firmware enz. zijn allemaal noodgrepen die het probleem soms even verhelpen, maar daarna loopt ie net zo vrolijk weer vast.

Dat van de AB had ik niet gelezen, maar kan vlg. mij niet het probleem zijn, bedien de UFS ook met een universele Philips AB.


Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
Test effen eens op BVN ofzo...dat is een FTA.

en laat die een nacht spelen...en kijk wat er gebeurt.

je box mag zeker niet bedekt worden en de luchtgaten moeten zeker vrij zijn.
want iedere HD ontvanger komt goed heet.

SatMann


heb de UFS-922 verschillende dagen getest op das Erste en de ZDF......helaas ook daar dezelde problemen.

De box staat onder de TV in een speciaal TV meubel met rondom ca 3 cm vrije ruimte en voor en achterzijde van het meubel zijn open.

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 cm aan elke kant is wel weinig hoor.

die HD spelers worden wel echt warm na een tijdje.

en warmt stijgt hé, dus die voorkant en achterkant die open is zal wel een beetje helpen.

 

maar toch zou het misschien wel een probleem met je ontvanger kunnen zijn. Contacteer de winkel of shop en vraag achter een nieuwe in garantie (als de uwe nog in garantie is wel te verstaan)

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SatMann
3 cm aan elke kant is wel weinig hoor.
die HD spelers worden wel echt warm na een tijdje.
en warmt stijgt hé, dus die voorkant en achterkant die open is zal wel een beetje helpen.

maar toch zou het misschien wel een probleem met je ontvanger kunnen zijn. Contacteer de winkel of shop en vraag achter een nieuwe in garantie (als de uwe nog in garantie is wel te verstaan)

SatMann


De UFS-922 is ca. 6 weken geleden aangeschaft.....dus volop in garantie.
De fan staat op 1500 rpm ingesteld, doet het ook (hoorbaar).

Ik zal hem dit weekeinde eens in "de vrije lucht" plaatsen, kijken of dat scheelt.

De ellende begon ca. 1,5 week geleden, nádat de v1.03 firmware al ruim een week probleemloos had gedraaid cry

Panasonic TX-P42V20E + Aston cam, Sony KDL-24EX325 + Aston cam + Quad LNB + Kathrein UFS 922si + 1x Mediaguard cam + 1x Aston cam+ Cloneplus 3x. Visiosat Bisatellite met 3x LNB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...