jean1 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 hoi ik zit met het volgend probleem soms zet ik mijn DM aan en is het geluid vervormd dan kommen ze van een ander planeet een doffe stem zeer zwaar dan moet ik mijn DM terug opstarten en dan is alles weer normaal heeft iemand dit probleem ook all eens gehad heb er PLI 3 op draaien
Tonskidutch Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 jean1, dit is bij de kleine dm 600 bekent probleem er is al een en ander over geschreven en er is een hardware oplossing voor... zelf solderen raad ik niet aan, als je geen kei bent in dergelijke werkzaamheden zoek maar eens op het forum naar de hardware oplossing ciao More Than I Can Bear Matt Bianco
jean1 Geplaatst: 11 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 11 augustus 2009 misschien raar vraag maar waar vind ik hardware oplossing voor DM600PVR heb met zoek geprobeerd maar staat niet veel zal wel aan mij liggen dat ik iet verkeerd doe
dAF2000 Geplaatst: 11 augustus 2009 Geplaatst: 11 augustus 2009 Het had iets te maken met de scartkabel en komt dan voor bij sommige TV's (ja, klinkt onwaarschijnlijk )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen